شناسهٔ خبر: 62414 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کرانچار:

پیشنهادهای خارجی حاج‌صفی شایعه بود!

در این میان نمی‌توان از عملکرد حاج صفی هم به راحتی گذشت. او فوق‌العاده بود و در واقع عملکردش مهر تائیدی بود بر جایگاهش در تیم ملی.

به گزارش نماینده، زلاتکو کرانچار پس از برتری سپاهان مقابل پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: به نظرم در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و در نهایت با برتری به رختکن رفتیم. در نیمه دوم هم نیاز ما به گل احساس می‌شد که در نهایت این امر برای سپاهان محقق شد و با دو گل حریف را بردیم.

وی در مورد اینکه به عنوان سرمربی سپاهان توانست از تمام خرید‌های این فصل در این بازی استفاده کند گفت: بازیکنان جدید نشان دادند که از چه کیفیتی برخوردار هستند. آنها انتظارات را برآورده و ثابت کردند که سپاهان آنها را به درستی خریده است. مجموعه تیمی در این دیدار با کیفیت عمل کرده و روز به روز نیز هماهنگ‌تر خواهیم شد با این حال در این میان نمی‌توان از عملکرد حاج صفی هم به راحتی گذشت. او فوق‌العاده بود و در واقع عملکردش مهر تائیدی بود بر جایگاهش در تیم ملی.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا استفاده از ۳ مدافع در ترکیب سپاهان با الگوبرداری از رقابت‌های جام جهانی حاصل شده بود یا خیر گفت: برای اولین بار نیست که ترکیب ۳ دفاعه را به کار بستم و در فصل گذشته متناسب با بازی‌های سپاهان این کار را انجام دادم. ضمن اینکه این موضوع، قدرت تهاجمی تیم را نیز اضافه می‌کند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا حاج صفی از تیم‌های خارجی پیشنهادی دارد گفت: در این خصوص تا به حال هرچه بوده شایعه بوده و هنوز پیشنهاد رسمی برای احسان نیامده است البته یکی از بندهای قرارداد این بازیکن این اجازه را می‌دهد که در صورت داشتن پیشنهاد نتوانیم مانع جدایی او بشویم که در این صورت پس از رسیدن پیشنهادی خوب، بررسی‌های لازم به عمل خواهد آمد.

نظر شما