شناسهٔ خبر: 62398 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

غفوری:

نمی دانم چرا به رحمتی گل می زنم!

سپاهان یک تیم حرفه ای و خوب است.در این تیم هیچ دغدغه ای ندارم و همین باعث می شود تا به اهدافی که می خواهم برسم.»

به گزارش نماینده، سپاهان در اولین مصاف خود در فصل جاری توانست با دو گل پیکان را شکست بدهد و صدرنشین شود.

وریا غفوری مدافع- هافبک این تیم که زننده یکی از این دو گل بود در خصوص بازی به فوتبال ايران می گوید:«بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. با اینکه به خاطر بدنسازی سنگینی که داشتیم بدن هایمان تا حدودی خسته بود اما خیلی خوب ظاهر شدیم. بارها دروازه پیکان را تهدید کردیم و توانستیم دو بار به گل برسیم و می توانستیم حتی گل های بیشتری به ثمر برسانیم. »

این بازیکن در ادامه خاطر نشان می کند:«خدا را شکر با این پیروزی  صدرنشین هم شدیم تا لیگ را با برد و صدرشینی آغاز کنیم. برای فصل جدید دنبال فتح هر دو جام هستیم و با شروع خوب مان نشان دادیم که عزم مان را برای رسیدن به این هدف جزم کرده ایم. »

غفوری فصل گذشته و زمانیکه در نفت بازی می کرد، با یک شوت از راه دور دروازه رحمتی را باز کرد و فصل جدید را هم با گلزنی به او آغاز کرد. غفوری در این خصوص می گوید:«به واسطه تلاش دیگر هم تیمی هایم و لطف خدا بود که موفق به بازکردن دروازه رحمتی شدم. خودم هم دلیل اینکه هر بار به رحمتی گل می زنم را نمی دانم. »

او تاكيد مي كند:« به هر حال خوشحالم که لیگ را با گلزنی آغاز کردم و امیدوارم این گل برایم خوش یمن شود و در بازی های آتی هم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. البته هنوز از خودم راضی نیستم و به آمادگی که مد نظرم است دست پیدا نکرده ام. تمام هدفم این است ته به بهترین شکل ممکن انتظارات کادر فنی تیم و هواداران را برآورده کنم. »

این مدافع که قبل از سپاهانی شدن از تیم هایی مثل استقلال پیشنهاد داشت، از اینکه این تیم اصفهانی را انتخاب کرده خوشحال و راضی است. غفوري مي گويد:«انتخاب خیلی خوبی داشتم. از اینکه در سپاهان هستم خیلی راضی ام و اینجا جایی است که می توانم در آن خیلی خوب پیشرفت کنم. سپاهان یک تیم حرفه ای و خوب است. در این تیم هیچ دغدغه ای ندارم و همین باعث می شود تا به اهدافی که می خواهم برسم. »

نظر شما