شناسهٔ خبر: 62188 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طالب‌لو: قاضی روی من خطا کرد/ با قلعه‌نویی صحبت کرده بودم اما در راه‌آهن راحتم!

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: برای پیوستن به استقلال با امیر قلعه‌نویی صحبت‌هایی انجام داده بودم اما اکنون در راه‌آهن راحت هستم.

به گزارش نماینده، وحید طالب‌لو پس از شکست ۲ بر یک راه‌آهن مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم برای شروع لیگ بازی خوبی شاهد بودیم. استقلال با توجه به بازی‌هایی که در جام شهدا انجام داده بود شرایط بهتری داشت اما ما نه اردویی برگزار کرده بودیم و نه بازی تدارکاتی داشتیم.  

وی ادامه داد: همه هدف ما این بود که گل بزنیم که این اتفاق هم افتاد اما در ادامه استقلال بهتر بازی کرد و موفق شد بازی را ببرد.

طالب‌لو در مورد اینکه کادرفنی راه‌آهن اعلام کرد که بارها به بازیکنان گوشزد کرده بود از ناحیه‌ای که استقلالی‌ها گل زدند نباید مرتکب اشتباه شوند، تصریح کرد: حرف‌شان درست است اما توانایی برخی از بازیکنان شایسته استقلال باعث شد که گل بخوریم. بعضی مواقع در فوتبال از این اتفاق‌ها می‌افتد. با این حال باید بگویم به شخصه از حضور در راه‌آهن لذت می‌برم چون فرد بزرگی همانند احمدرضا عابدزاده در این تیم حضور دارد و همین الان هم لحظه‌شماری می‌کنم که فردا در تمرین حضور داشته باشم.

دروازه‌بان راه‌آهن با اشاره به گل محمد قاضی خاطرنشان کرد: قاضی صددرصد روی من خطا کرد و داور نباید آن گل را اعلام می‌کرد. کار قاضی عمدی نبود اما اعتقاد دارم که این بازیکن روی من خطا انجام داد ضمن اینکه توپی که به تیر دروازه خورد گل نبود.  

وی در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه یکی از ستاره‌های بازی وحید طالب‌لو بود و اینکه گفته می‌شد که او در حال پیوستن به استقلال بود، گفت: من با قلعه‌نویی صحبت کرده بودم که به استقلال بروم اما قسمت نشد. الان در خدمت راه‌آهن هستم و در این تیم آرامش دارم و راحتم. زیر نظر احمدرضا عابدزاده افتخار شاگردی دارم و از تجربه او استفاده می‌کنم. در گذشته هم زیر نظر ناصر حجازی کار کرده بودم و اکنون عابدزاده مربی من است و باعث شده دقت زیادی در عملکرد خودم داشته باشم.  

 

منبع: تسنیم

نظر شما