شناسهٔ خبر: 61828 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زارعی:

مسلمانان در تامین نیازهای غذایی و پزشکی غزه فعال‌تر‌ شوند/ اعتراضات به رژیم‌صهیونیستی ادامه یابد

زارعی نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مسلمانان در تامین نیازهای غذایی و پزشکی غزه فعال‌تر‌ شوند، بر لزوم ادامه یافتن اعتراضات به جنایات رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، علی‌اصغر زارعی‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که مردم غزه تحت حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند،  یقیناً وظیفه هر انسان مسلمان و شرافتمندی‌ست که به درخواست مردم مظلوم این منطقه پاسخ مثبت دهد.

وی با تأکید بر لزوم تحرک کشورهای مسلمان در مسیر تأمین نیازهای غذایی، پزشکی و دارویی مردم مظلوم غزه، گفت: ما از دنیا تعجب نمی‌کنیم که در این باره حرکتی از خود نشان نمی‌دهد چراکه آمریکا متحدانش و حاکمان کشورهای اسلامی سناریویی مشترک در مورد غزه به پیش می‌برند.

زارعی با ابراز تأسف از سکوت دولت‌های مسلمان از حاشیه خلیج فارس مانند بحرین گرفته تا اردن و مصر، بیان کرد: این دولت‌ها نه تنها خود واکنشی به رژیم صهیونیستی نشان نمی‌دهند بلکه مانع بروز اعتراضات مردمی نیز می‌شوند.

وی افزود: ما از سکوت مجامع بین‌المللی نیز در شگفت نیستیم زیرا این نهادها در چارچوب یک برنامه مشترک به همراه صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها علیه مردم غزه عمل می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تلاش‌های ملت و دولت ایران برای ارسال کمک‌های پزشکی و غذایی مورد نیاز مردم غزه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت ایران کوتاهی دولت‌های عربی در عدم کمک به غزه را در نظر دارند.

زارعی در پایان بر ضرورت تداوم اعتراضات علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد «این اعتراضات مانع از ریخته شدن بیشتر خون مردم بی‌دفاع غزه شود».

 

نظر شما