شناسهٔ خبر: 61823 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به کاریکاتور روزنامه آرمان

بازدید «حجت الاسلام سید مرتضی حسینی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه آرمان به جبهه مقاومت، گفت: این کاریکاتور ترویج افکار آمریکا، انگلیس و همه کسانی است که همیشه در پس پرده به فلسطین خنجر زدند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به کاریکاتور توهین آمیز روز گذشته روزنامه آرمان به جبهه مقاومت اظهار داشت: این‌ها همان کسانی هستند که فتنه ۸۸ را طراحی و شعار "نه غره و نه لبنان" را سر داده‌اند.  
 
وی ادامه داد: این که در این کاریکاتور این گونه ترسیم شده که حماس در یک طرف مبارزه و اسرائیل در طرف دیگر است و این مردم مظلوم فلسطین هستند که در عین بی‌طرفی، قربانیان این مبارزه محسوب می‌شوند بی‌منطق است چرا که حماس تشکیل شده از این مردم است و خارج از آن نیست.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه حماس تشکیلات جدا شده از مردم نیست، افزود: اگر این گونه بود حماس در رای گیری‌ها رای نمی‌آورد و مردم آن را به عنوان سمبل مقاومت مقابل صهیونیست‌ها انتخاب نمی‌کردند.
 
حسینی با بیان این که این روزنامه سعی در القای افکار آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به جامعه و مردم را دارد گفت: سازمان ملل، شورای امنیت، ‌ آمریکا، اروپا، فرانسه، آلمان و انگلیس، همه‌ مردم فلسطین را جدای از مقاومت می‌دانند که تنها قربانیان این جنگ هستند، این کاریکاتور ترویج افکار آمریکا، انگلیس و همه کسانی است که همیشه در پس پرده به فلسطین خنجر زدند.
 
وی در پایان با بیان این که انتظاری بیش از این از روزنامه‌ها نمی‌رود، گفت: در مدتی که تحولات غزه منجر به کشته و زخمی شدن زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی شد این گونه روزنامه‌ها هیچ مطلبی را در خصوص این جنایات چاپ نکردند.

نظر شما