شناسهٔ خبر: 61597 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پنجعلی:

دوست نداریم قضیه سیدجلال حسینی دوباره تکرار شود

با مهرداد كه حرف زدم به من گفت که اگر به به اروپا نرود قطعا در پرسپولیس بازی خواهد کرد

به گزارش نماینده، محمد پنجعلي سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد مدافع تیم‌ملی‌ کارستاریکا این هفته با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

محمد پنجعلی در  گفت‌وگو با فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت مذاکره باشگاه پرسپولیس با اومانا مدافع تیم‌ملی‌ کارستاریکا در جام‌جهانی گفت: قرار است این مدافع در هفته جاری به ایران بیاید. این درست که قراردادی امضا نشده است ولی وقتی او حاضر شده که به ایران بیاید نشان می‌ دهد که کارها جلو رفته و این مدافع هم راضی است تا فوتبالش را در ایران ادامه دهد. ما مدافعان خوبي داريم با توجه به اینکه در ۳ جام درگیر هستیم نیاز به جذب مدافع داریم و اگر اتفاقی نیفتد اومانا این هفته قراردادش را امضا خواهد کرد.

پنجعلی در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و دیگر اعضای پرسپولیس در رسانه ها تاکید کرد: مبالغ قرارداد پرسپولیسی ها واقعی است و فکر می‌ کنم جزو معدود تیم هایی هستیم که به صورت شفاف و واقعی مبلغ قرارداد تمامی نفرات را رسانه ای کرده ایم. من  نمی‌ توانم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم ولی این امکان وجود دارد که مبلغ برخی قراردادها واقعی نباشد. بعضی ها قانون را دور می‌زنند ولی فدراسیون باید نظارت کاملی به این مسائل داشته باشد.

پنجعلی در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد وضعیت مهرداد پولادی گفت: تا الان از او خبری نداریم. آخرین باری که با مهرداد حرف زدم به من گفت که اگر به به اروپا نرود قطعا در پرسپولیس بازی خواهد کرد. او هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد و این نشان می‌ دهد که شانس رفتن پولادی به تیم های اروپایی زیاد است و احتمالا این بازیکن جدا خواهد شد.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدتی پیش به مهرداد گفتم که اگر می‌ خواهد جدا شود به باشگاه بیاید و در این مورد با مدیرعامل صحبت کند تا تکلیف ما هم مشخص شود. ما دوست نداریم قضیه سیدجلال حسینی دوباره تکرار شود و برای پیدا کردن جایگزین دچار مشکل شویم. اگر پولادی قصد جدایی دارد بهتر است که این موضوع را به صورت رسمی با باشگاه در میان بگذارد. فكر مي كنم او در نهايت به خارج از ايران برود.

نظر شما