شناسهٔ خبر: 61378 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فروزنده:

چهره صهیونیست‌ها و مدعیان خادمی حرم تاکنون به این وضوح نمایان نشده بود

لطف الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران گفت: در روز قدس به خاطر دفاع از بشریت، انسانیت و حق زنان و کودکان غزه، ضرورت دارد اعتراض جهان را به رخ استکبار بکشیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس لطف‌الله فروزنده، قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با متفاوت دانستن روز قدس امسال با سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال ما شاهد جنایات هولناک و ضد انسانی رژیم صهیونیستی هستیم که متاسفانه مورد حمایت تمام کشورهای استکباری قرار گرفته است.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه از طرف دیگری‌ هم شاهد سکوت مرگبار مرتجعان عرب هستیم.

فروزنده افزود: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در غزه به زنان و کودکان حمله می‌کند و بی‌رحمانه آنها را از بین می‌برد، اما آمریکا، کشورهای ‌غربی و سازمان‌های ‌بین‌المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند در مقابل این تهاجمات سکوت کردند.

قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در روز قدس به خاطر دفاع از بشریت، انسانیت و حق زنان و کودکان غزه، ضرورت دارد که اعتراض جهان را به رخ استکبار بکشیم.

وی اهمیت روز قدس را بالا دانست و افزود: حداقل کاری که مردم می‌توانند به وسیله آن اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند راهپیمایی روز قدس است.

فروزنده گفت: رژیم صهیونیستی، رژیم غاصب و خون‌آشامی است که تاکنون چهره خود را به این وضوح نمایان نکرده بود، سازمان‌های حقوق بشری هم که وجود دارند همه آنها بی جهت هستند و فقط در جهت منافع خودشان ایجاد شده است، البته در کشورهای اسلامی هم افرادی هستند که ادعا داشتند متولی حرم هستند ولی آنها نیز چهره شیطانی و منافقانه خود را نشان دادند و در مقابل این جنایات سکوت از خود هیچ واکنشی نشان نداند و کردند.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین سکوت کردند، ماهیت آنها نیز زیر سوال رفته است گفت: قطعا اگر سردمداران و دولت‌های این کشورها بخواهند در مقابل ادعای خود سکوت کنند  اما ملت‌های بیدار که  فطرتشان دچار تیرگی نشده است در این مورد قضاوت خواهند کرد.

نظر شما