شناسهٔ خبر: 61340 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دایی اموال علی کریمی را مصادره کرد

خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال توجه خیلی ها از جمله رسانه های معتبر جهان را به خود جلب کرد و بزرگان فوتبال ایران هر یک به نوعی این فوتبالیست سابق و فوق العاده محبوب را ستایش کردند.

به گزارش نماینده، در این بین فقط علی دایی بود که ترجیح داد اهمیتی به این قضیه ندهد و همانطور که انتظار می رفت او باز اجازه نداد پیراهن شماره ۸ پرسپولیس که سال ها بر تن کریمی بود، حداقل برای یک فصل بایگانی شود.

فصل پیش وقتی هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس به احترام کریمی شماره ۸ را بر تن نکردند، دایی روز آخر نقل و انتقالات آن را به مارکو، هافبک صربستانی تیمش، داد. بازیکنی که به اعتقاد خیلی ها به هیچ عنوان در حد و اندازه پرسپولیس نبود.

این بار دایی بازیکنی خارجی (به غیر از نیلسون) نداشت که شماره ۸ را به او بدهد و در روزهایی که همه تحت تاثیر خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال قرار داشته و انتظار داشتند پیراهن او در باشگاه پرسپولیس بایگانی شود پیراهن شماره ۸ به دستور دایی به نام مهدی دغاغله در هیات فوتبال ثبت شد. اتفاقی که باعث شد خود این بازیکن هم شوکه شود و اصلا از آن استقبال نکند.

دغاغله خوب می داند که دوستداران کریمی به شدت به این مساله حساس هستند و با شروع مسابقات لیگ روی سکوها به هر شکلی اعتراض شان را به نشان خواهند داد.

به هر حال دایی خواسته که دغاغله شماره ۸ را بر تن کند و این در حالی است که خود این بازیکن برای پوشیدن این پیراهن ترس دارد و نمی خواهد در سال اول حضورش در پرسپولیس به حاشیه کشیده شود.

 

منبع:فیفا دی

نظر شما