شناسهٔ خبر: 61313 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

رحمانی‌فضلی به عنوان وزیر معین ‌خراسان رضوی به دولت معرفی می‌شود

ثانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: نمایندگان استان خراسان رضوی تصمیم گرفتند نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشته و وزیر کشور را به عنوان وزیر معین استان معرفی کنند تا ایشان مطالبات استان خراسان رضوی را به صورت جدی پیگیری کند.

به گزارش نماینده،  محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور مجمع نمایندگان، وزیر کشور و قائم مقام وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، گزارشی از وضعیت و مشکلات استان به صورت جمع بندی شده به وزیر ‌ارائه شد، همچنین نمایندگان هر بخش مشکلات بخش خود را به اطلاع وزیر کشور رساندند.

وی افزود: عمده مطالب مطرح شده در این جلسه در مورد مشکلات مهاجرت به مشهد مقدس بود که پدیده حاشیه شهر را بسیار پررنگ کرده است که تنها با کمک دولت حل می‌شود.

وزیر کشور وضعیت قطار سریع السیر مشهد-تهران را بررسی می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه تصریح کرد: بحث قطار سریع و سیر بین مشهد و تهران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد هرچند که ما در گذشته اقدامات مهمی را در این زمینه انجام داده بودیم و وزیر محترم نیز قول پیگیری و مساعدت را در این زمینه داد.

محسنی ثانی با اشاره به مشکلات دام در استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به خشکسالی در چند سال اخیر قیمت علوفه بسیار بالا رفته است و درمقابل دامداران مجبور هستند به قیمت بسیار ناچیز دام خود را به فروش برسانند.

وی خاطر نشان کرد: بحث تقسیمات کشوری و امنیتی در استان و شهر مشهد از دیگر موضوعات این جلسه بود که نسبت به همه این‌ها بحث‌های لازم انجام شد.

وعده وزیر کشور برای پرداخت ۵ میلیارد تومان از سوی هیئت دولت

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساعدت‌های وزیر کشور تصریح کرد: در این جلسه برای تامین علوفه دام و حمایت ویژه از دامداران وزیر کشور قول پرداخت ۵ میلیارد تومان از سوی دولت را داد.

محسنی ثانی گفت: در مورد مسائل دیگر مانند قطار مشهد - گرگان و یا ادامه قطار مشهد گناباد و بیرجند و یا بحث قطار خواف به هرات در ابعاد مختلف این مسائل مطرح شد و وزیر کشور مسئولیت پیگیری این مطالبات را در دولت بر عهده گرفت.

رحمانی فضلی به عنوان وزیر معین استان خراسان رضوی به دولت معرفی می‌شود

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان استان خراسان رضوی تصمیم گرفتند نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشته و وزیر کشور را به عنوان وزیر معین استان معرفی کنند تا ایشان مطالبات استان خراسان رضوی را به صورت جدی پیگیری کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نظر گرفته شد در جلسه‌ای دیگری با حضور وزیر کشور و اینجانب و استاندار خراسان رضوی و با حضور وزیران دیگر برگزار شود تا این مطالبات به صورت تخصصی پیگیری شود.

نظر شما