شناسهٔ خبر: 61212 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در تذکر نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور مطرح شد

پرهیز از هزینه بیت‌المال در برگزاری مراسم‌ افطار

قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم افطار با هزینه بیت‌المال را متذکر شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (اول مردادماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم افطار با هزینه بیت‌المال را متذکر شد و در ادامه تذکر خود به رئیس‌جمهور خواستار تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و وزارت کشور، ناظران گندم و تبدیل وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای و استخدام معلمان پیش‌دبستانی و شرکتی شد.

نادر قاضی‌پور، جواد جهانگیرزاده و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان ارومیه و نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در ثبت‌نام یارانه برای افراد جامانده تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و افرادی که به تازگی تشکیل خانواده داده‌اند، شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در اصلاح اشکالات موجود در روند ثبت‌نام یارانه شد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران به وزیر نفت، لزوم توجه به سهمیه دو درصدی استخدام معلولان در مجموعه‌های تابعه وزارت نفت در سراسر کشور و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسریع تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس سازمان فنی و حرفه‌ای را متذکر شد.

حجت‌الله درویش‌پور نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک به رئیس‌جمهور در مورد لزوم رسیدگی بیشتر به مشکلات اجتماعی و معیشتی عشایر تذکر داد.

وحید احمدی و فتح‌الله حسینی نمایندگان کنگاور و قصرشیرین در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت اخذ مالیات و عوارض از صادرات کالاهای غیرنفتی و خدمات صادرکنندگان نمونه و فعال شدند.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد به وزیر نفت در مورد تعیین‌تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام شرکت نفت تذکر داد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در ارسال لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

 رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در تذکری به وزیر علوم خواستار نظارت بر عملکرد مدیران دانشگاه آزاد اسلامی شد.

نظر شما