شناسهٔ خبر: 61193 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احمدی:

کشورهایی که در برابر جنایات رژیم‌صهیونیستی سکوت کرده‌اند داعش را بوجود آورده‌اند/ضرورت اتحاد مسلمانان در روز قدس

دبیرکل حزب همبستگی گفت: می‌بینیم بعضی از کشورها به نام اسلام در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مطلق کردند و حتی برخی علاوه بر سکوت از این جنایات دفاع می‌کنند و در واقع اینها همان‌هایی هستند که داعش را به وجود آورده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس علی اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و همزمانی آن با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار کرد: سرزمین فلسطین براساس آیه شریفه قرآن سرزمین انبیاء و مقدس است و از بُعد معنوی برای ما مسلمانان جهان ارزش دارد.

*جنایات صهیهونیست‌ها با حمایت اینتلجنت سرویس است

وی اسرائیل را غده سرطانی که مانند یک دُمل چرکین اضافه در منطقه است توصیف کرد و ادامه داد: اصل وجود این رژیم جعلی غصب کردن است و برای دخالت در امور منطقه این ولد نامشروع را درست کرده‌اند.

دبیرکل حزب همبستگی با ذکر این نکته که در طول سالیان گذشته در منطقه شاهد ظلم‌هایی بودیم که پاک نخواهد شد، بیان داشت: جنایات زیادی با حمایت صهیونیست‌ها و اینتلجنت سرویس نسبت به مردم منطقه روا داشته شده است؛ شرایط امروز فوق‌العاده بوده و علاوه بر ظلم بر پیکره منطقه که ناشی از عصبانیت رژیم صهیونیستی از حضور جمهوری اسلامی و حضور مقام معظم رهبری که مانند کوه استوار ایستاده، است و این رژیم علاوه بر نیات اولیه خود به دنبال اقدام علیه امنیت ملی کشورمان است.

احمدی وظیفه هر انسان آزاده‌ای که به انسانیت معتقد است را قیام علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در روز قدس باید بار دیگر دست به دست یکدیگر بدهیم و علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل را سر بدهیم.

وی ادامه داد: آحاد ملت ایران در کنار تمامی آزادگان جهان روز جمعه در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و آرمان امام راحل را که فرمودند اسرائیل باید نابود شود، دنبال خواهد کرد.

*سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات اشغالگران

دبیرکل حزب همبستگی به عوامل سرسپرده منطقه‌ای و کمک آنها به صهیونیست‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: می‌بینیم بعضی از کشورها به نام اسلام سکوت مطلق کردند و حتی برخی علاوه بر سکوت از این جنایات دفاع می‌کنند و در واقع اینها همان‌هایی هستند که داعش را به وجود آورده‌اند.

احمدی معتقد است: داعش دست پروده موساد، CIA آمریکا و اینتلجنت سرویس انگلستان است و این گروه از طریق منابع مالی قطر تامین می‌شود و آموزش‌های نظامی توسط موساد به آنها داده شده است، به همین دلیل مسلم است که داعش هیچ گاه علیه رژیم صهیونیستی اقدامی نخواهد کرد زیرا عامل این کشور است و چاقو هیچ وقت دسته خود را نمی‌برد و می‌بینیم که نسبت به جنایات امروز غزه سکوت کاملی کرده‌اند.

وی با ابراز تاسف از سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری و دموکراسی‌خواه، خاطرنشان کرد: دنیای اسلام باید موضع قاطعی اتخاذ کند تا دیگر شاهد این بی‌رحمی‌ها و دژخیمی‌ها نباشیم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۵-۰۲ ۰۹:۱۴امیر 0 0

     شما جرا سکوت کرده اید در رابطه با کشتار بی رحمانه داعشیها ایا منافع در کار است این خونخواران کنار گوشتان هستند کنار مرزهایمان چرا اینقدر سکوت کرده ایم و جراید ما فقط فلسطین را میبینند واقعا جرا چرا  
                                

نظر شما