شناسهٔ خبر: 61191 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جهانگیرزاده در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس

رژیم صهیونیستی دنبال میانجی است تا ضمن فرار از شکست احتمالی امتیازاتی را هم به دست آورد

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی همانند تمام شکست‌های قبلی خود مانند جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به دنبال یافتن میانجی است تا ضمن فرار از شکست احتمالی بتواند حتی برای خود امتیازی بگیرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس جواد جهانگیرزاده در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (یک مرداد ماه ۹۳) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: متاسفانه این روزها چشمان غرب بر روی جنایات غیر انسانی صهیونیست‌ها بسته مانده و برای پرهیز از مسئولیت خود را به دنبال برجسته کردن جام جهانی یا بزرگنمایی حادثه سقوط هواپیما در اوکراین هستند.

وی افزود: قتل عامل شهروندان غیر نظامی به شدت در دستور کار صهیونیست‌ها قرار دارد، وضعیت غزه بحرانی است و جهان اگر دیر بجنبد فاجعه‌ای شرم‌آور رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وجود تفرقه در منطقه و ایجاد جریانات تروریستی تکفیری نه تنها به تضعیف قدرت‌های برتر منطقه منجر شده بلکه جهان اسلام را از مسئله اصلی خود یعنی فلسطین منحرف ساخت و این امر به تقویت شرایط رژیم صهیونیستی و کاهش توان کشورهای اسلامی منجر شد.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: این روزها روحیه مجاهدت در کشورهای اسلامی منطقه کاهش یافته و کشورهای پیشرو به ویژه در عرصه مقاومت تضعیف شده‌اند از سوی دیگر آمریکا بدون هیچ پنهان‌کاری به حمایت قاطع از صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

وی افزود: لطمات جانی و مالی فراوانی به مردم مظلوم غزه وارد آمده که شرایط را برای ادامه زندگی به شدت نامناسب و غیرممکن ساخته و از رفتار جنایتکارانه رژم صهیونیستی برای همه مردم جهان بیش از پیش روشن شده و خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همانند تمام شکست‌های قبلی خود مانند جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به دنبال یافتن میانجی است تا ضمن فرار از شکست احتمالی بتواند حتی برای خود امتیازی بگیرد.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: اراده فلسطین در هم نخواهد شکست حتی اگر غرب با همه وجود چشم‌های خود را ببندد و گوش‌های خود را بگیرد غزه مجددا همه جهان را در آستانه آزمون قرار خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما