شناسهٔ خبر: 61059 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

در پاسخ به سوال ۲ نماینده

دولت ۶ کارته ماند/ مجلس از پاسخ‌های حجتی قانع شد

مجلس نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی به سوال دو نماینده درباره علت افزایش قیمت نهادهای کشاورزی و بی‌توجهی وزارتخانه‌ متبوع‌اش در تولید محصولات کشاورزی ارگانیک، قانع شدند.

به گزارش نماینده، سوال ملی و مشترک حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار نشست علنی صبح امروز پارلمان قرار گرفت.

موسوی لارگانی از وزیر جهاد کشاورزی درباره دلیل افزایش بی‌رویه قیمت نهادهای کشاورزی، کود و سم سوال کرده بود و علی ایرانپور نماینده مبارکه نیز از حجتی پرسیده بود که علت کوتاهی وزارت جهاد کشاورزی در تامین و تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک چیست.

پس از توضیح این سوالات از سوی حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، محمود حجتی توضیحاتی را درباره برنامه‌ها و اقدامات وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد.  

در نهایت، نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و از هیئت رئیسه مجلس خواستند تا این موضوع را به رای وکلای ملت بگذارند.

بهارستان‌نشینان در نهایت با ۱۳۰ رای موافق، ۸۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان اعلام کردند از پاسخ‌های وزیر نسبت به این دو سوال قانع شده‌اند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس به ۶ وزیر کابینه یازدهم کارت زرد دادند اما امروز پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی را قانع‌کننده دانستند تا دولت ۶کارته بماند.

نظر شما