شناسهٔ خبر: 60985 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

از جوان شدن ۳۰ - ۴۰ ساله استقلال تا مبلغ قرار داد صادقی

صادقی مدافع ملی پوش استقلال می گوید قراردادش با آبی پوشان در این فصل قلبی است.

به گزارش نماینده، امیرحسین صادقی پس از تمدید قراردادش با استقلال گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال قلبی است. البته یک قرارداد دوساله با باشگاه امضاء کردم. امسال تیم ما ۳۰ الی ۴۰ سال جوان شده است و شاید بتوان گفت تیم ما به نوعی از نوجوانان تشکیل شده است! امسال سال سختی را پیش‌رو داریم. امیدوارم هواداران هم کنار ما باشند و در سختی‌ها کمک مان کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بند خاصی در قرارداد شما آمده است، اظهار کرد: نه، مشکلی در این زمینه وجود ندارد. مبلغ قرارداد من یک میلیارد تومان است و چند بند درباره طلب‌های فصل گذشته‌ ام در قرارداد آمده است. البته بندهایی در مورد پاداش‌هایی برای ملی‌پوش بودنم در قراردادم ذکر شده است. من سال گذشته یک میلیارد تومان قرارداد بستم که از آن هم فقط ۳۵۰ میلیون دریافتی داشتم.

 

مدافع استقلال در پاسخ به سوالی درباره مشکلات ورزشگاه آزادی بیان کرد: من از مسئولان ورزشگاه آزادی خواهش می‌کنم که کمی در دریافت مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تخفیف بدهند. امکانات ورزشگاه آزادی در مقابل ورزشگاه‌های معتبر دنیا کامل نیست. سال اولی که رخت‌کن‌های ورزشگاه‌ آزادی را بازسازی کردند یک حوله و دمپایی در آنجا وجود داشت ولی الان آن‌ها را هم ندارد. اگر به رختکن ورزشگاه‌های دیگر که سونا و جکوزی دارد بتوان رختکن گفت پس نمی‌توان نام رختکن را به رختکن ورزشگاه آزادی داد. امیدوارم مسئولان هم همکاری کنند و کمی این مبلغ ۲۵۰ میلیون را کاهش دهند چون رقم بسیار زیادی است.

نظر شما