شناسهٔ خبر: 60943 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محمدی:

انتقاد از سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر درقبال جنایات اسراییل در غزه/مسلمانان جهان در روز قدس به صحنه بیایند

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواستار حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در قبال مردم بی‌دفاع غزه، گفت: مردم غزه سال‌هاست از هر طرف محاصره شدند و دیگر دارو و بسیاری از کالاهای ضروری را دریافت نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتارهای مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر این جنایات را می‌بینند اما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند زیرا آنها روابط خود را علیرغم شعارهایشان بر مدار منافع استوار کرده‌اند.

محمدی با تاکید بر اینکه طالبان، تکفیری‌ها و سلفی‌ها با ارتجاع عرب و حمایت آمریکا یک مثلث را برای حمایت از اسرائیل تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: امروز بسیاری از دولت‌های اروپایی در قبال این جنایات ساکتند و همین نشان‌دهنده همدستی آنها با رژیم اشغالگر قدس است.

وی از لزوم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: بهترین روز برای نشان دادن خشم جهان اسلام نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی روز قدس است، مسلمانان جهان می‌توانند در این روز بهترین واکنش را نشان دهند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با فارس تصریح کرد: امروز همه آزادیخواهان جهان باید به صحنه آمده و با یک حرکت همه جانبه انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

نظر شما