شناسهٔ خبر: 60927 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

نصرتی:

رحمتی كاپيتان است چون يك روز زودتر از من آمده!

نصرتی رحمتی همان روز اول به من گفت که تو کاپیتان باش و بازوبند را ببند.گفتم سن تو از من بیشتر است وهم اینکه یک روز زودتر از من پیکانی شدی.

به گزارش نماینده، هیمشه در هر تیمی جنگ بر سر بازوبند كاپيتاني حاشيه هاي زيادي به وجود مي آورد اما محمد نصرتی مدافع پیکان ادعا می کند که در پیکان هیچ مشکل و اختلافی در این خصوص وجود ندارد و بحث کاپیتانی در این تيم خیلی وقت است که پرونده اش بسته شده است. اين در حالي است كه برخی از اختلاف مهدی رحمتی و او بر سر بازوبند خبر داده اند.مصاحبه نصرتي با فوتبال ايران را مي خوانيد.

 

می گویند به خاطر بستن بازوبند، با مهدی رحمتی دچار اختلاف شده ای؟

این حرف ها کدام است؟ این کارها برای بچه ها است. بحث کاپیتانی در تیم ما هیچ وقت مطرح نبود چرا که از همان روز اول هر کسی فهمید که چکاره است.

 

یعنی اصلا دنبال بازوبند نبودی؟

نه. رحمتی همان روز اول به من گفت که تو کاپیتان باش و بازوبند را ببند. گفتم سن تو از من بیشتر است وهم اینکه یک روز زودتر از من پیکانی شدی. پس باید تو کاپیتان باشی!

 

اردویتان در ترکیه چطور بود؟

اردوی خوبی داشتیم. از آنجایی که اکثر نفرات برای اولین سال است که با یکدیگر هم تیمی شده اند، نیاز به انجام چند بازی تدارکاتی داشتیم تا به هماهنگی و آمادگی برسیم که خوشبختانه در این اردو به هدفمان رسيديم.

 

پيش بيني ات از عملكرد پيكان چيست؟

تیم خیلی خوبی داریم. در کنار اینکه خوب یارگیری کرده ایم، تمرینات منظمی را هم پشت سرگذاشته ایم و دنبال این هستیم تا در فصل جدید شگفتی خلق کنیم. این پتانسیل را در تیم مان می بینم که بتواند در فصل جدید تمام تیم ها را غافلگير كند.

 

در اولین بازی به مصاف سپاهان خواهید رفت. تیمی که خط حمله ای بسیار خطرناک و زهردار دارد. پی بینی ات از این بازی چیست؟

کاری به مهاجمان سپاهان ندارم و ترسی هم از رویارویی با مهاجمان سپاهان ندارم چراکه تمامی آنها را به خوبی می شناسم. لااقل برای من یکی که مشکل ساز نخواهند شد و اجازه نمی دهم برای دیگر مدافعان مان مشکل ساز شوند. می خواهیم از همان هفته اول ثابت کنیم که هدف مان چیست.

 

در خصوص خداحافظی علی کریمی چه صحبتی داری؟ خيلي ها مي گويند رابطه تو با این بازیکن چندان خوب نبوده؟

اصلا هم اینطور نیست. علی دادشم بود و هست. همیهش مثل یک برادر بزرگ تر به او نگاه کرده ام. سالها در تیم ملی و تیم های باشگاهی با هم بوده ایم. چطور می توانیم با یکدیگر مشکل داشته باشیم؟ این ها ساخته ذهن آدم های بیمار است. خبر خداحافظی کریمی حسابی شوکه ام کرد. باورم نمي شد چون علی می توانست سه چهار سال دیگر در سطح اول فوتبال مان بازی کند. کریمی از خیلی از بازیکنان حال حاضر لیگ بهتر و آماده تر بود. اما نمی دانم چطور شد که تصمیم به خداحافظی گرفت. خداحافظ غریبانه ای داشت. درست مثل مهدوی کیا. همه جا اسطوره هایشان را روی سرشان می گذارند و حلوا حلوایشان می کنند بعد در کشور ما آنها را به جایی می رسانیم که تصمیم به انجام کارهای غیر منتظره و ناگهانی می گیرند.

 

کریمی دنبال بازگشت به پرسپولیس بود تا با پیراهن تیم محبوبش از مستطیل سبز خداحافظی کند. در اين مورد چه صحبتي داري؟

من هم چنین احتمالی را می دهم چرا که علی فصل گذشته بارها از علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس و خداحافظی اش با پیراهن تیم محبوبش گفته بود. حیف شد که دیگر در فوتبال مان جادوگر نداریم! حیف شد که استاد دریبل رفت و دیگر مثل او نخواهیم داشت. امیدوارم دوباره او را در فوتبال و این بار در قامت یک مربی موفق ببینیم.

نظر شما