شناسهٔ خبر: 60913 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز اختلاف؟ شماره یک به نیلسون نرسید

مکانی سوشا مکانی دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شماره پیراهن در این تیم برایش مهم نیست واو فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می کند.

به گزارش نماینده، مکانی در گفت و گو با فوتبال ایران ابتدا در مورد اردویی که پرسپولیس در ترکیه پشت سر گذاشت می گوید: ما اردوی بسیار خوبی را در این کشور پشت سر گذاشتیم. البته تنوع خاصی در آنجا نبود ولی شرایط تمرینی به خوبی پیش رفت و آب و هوای خوب باعث شد تا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و ۲ بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. ما برای گردش و تفریح به ترکیه نرفته بودیم و خیلی سخت و فشرده تمرین کردیم.

او در ادامه در مورد شرایط پرسپولیس و پیش بینی اش از عملکرد این تیم در فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال تیم یکدستی داریم و خوشبختانه وضعیت پرسپولیس خوب است. بازیکنان با یکدیگر رفاقت نزدیکی دارند و رقابت سالمی هم بین آنها وجود دارد. امیدوارم پرسپولیس امسال به آنچه که لیاقتش را دارد برسد و قهرمان شود.

مکانی در قسمت دیگری از حرف هایش درباره خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال می گوید: من در تیم ملی و استیل آذین با او همبازی بودم و از نظر من کاملترین فوتبالیست ایران است. تصمیم او قابل احترام بود ولی کریمی تا ۴ سال دیگر می توانست فوتبال بازی کند. من از لحاظ فنی و شخصیتی او را دوست دارم و به عنوان یک اسطوره برای من قابل احترام است. برای کریمی آرزوی موفقیت دارم.

مکانی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس فصل جدید را با کدام دروازه بان آغاز خواهد کرد گفت: این سوالی است که من نباید به آن جواب بدهم و باید در این خصوص با سرمربی تیم صحبت کنید. من کار خودم را انجام می دهم و هر اتفاقی که افتاد به کادرفنی مربوط می شود.

شماره یک برای سوشا مکانی

مکانی که در فصل جدید پیراهن شماره یک پرسپولیس را برتن خواهد کرد در این خصوص می گوید: در اردوی ترکیه با من صحبت کردند و پرسیدند آیا شماره یک را می خواهم یا خیر. من هم گفتم که شماره پیراهن برایم مهم نیست و خیلی  چیزهای دیگر در پرسپولیس وجود دارد که برای من حائزاهمیت است. در نهایت شماره یک را به من دادند ولی راستش را بخواهید برای من این چیزها اصلا مهم نیست.

نظر شما