شناسهٔ خبر: 60839 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توفیقی: اسپانسر استقلال نیستم/ به تیموریان قولی بابت پرداخت طلب‌هایش نداده بودم

تیموریان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به آندرانیک تیموریان قول نداده بودم که امروز حتما طلب‌هایش را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش نماینده، سید پندار توفیقی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات آندرانیک تیموریان که گفته بود «توفیقی به او قول داده بود امروز مطالباتش را پرداخت می‌کند»، اظهار داشت: من به او قول نداده بودم که امروز حتما طلب‌هایش را پرداخت می‌کنیم. به آندو گفته بودم طلب‌های شما و سایر بازیکنان به صورت چند قسط در طول فصل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به حضورش در جلسه پنج‌شنبه هفته گذشته با تیموریان تصریح کرد: در جلسه پنج‌شنبه که نظری جویباری هم حضور داشت، بهرام افشارزاده در مسافرت به سر می‌برد و از من خواست به عنوان نماینده او در جلسه با آندو شرکت کنم. حضور من در جلسه با تیموریان تنها به این منظور بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: تیموریان در جلسه پنج‌شنبه در مورد طلب‌هایی که از استقلال داشت، صحبت‌‌هایی انجام داد و نظری جویباری به او گفت که نه تنها او، بلکه پول بازیکنانی که از استقلال طلب دارند، به صورت چند قسط پرداخت خواهد شد. به غیر از تیموریان، بازیکنانی مثل خسرو حیدری و امیر حسین صادقی هم هستند که از استقلال طلب دارند و تنها آندو نیست که از استقلال طلب دارد. ما برای پرداخت طلب‌های بازیکنان اولویت‌بندی داریم و هر زمان که اسپانسر پولی پرداخت کرد، درصدی از قرارداد بازیکنان بر اساس میزان قرارداد‌شان پرداخت می‌شود.

توفیقی افزود: پس از اینکه با تیموریان صحبت کردیم، چون خبرنگاران در حال مصاحبه با این بازیکن بودند و من هم در دفتر محل کارم میهمان داشتم، باشگاه استقلال را ترک کردم. بعد شنیدم که تیموریان از رفتن من ناراحت شده که چرا نماندم درباره مطالباتش صحبت کنم. در صورتی که این مسائل به من ربطی ندارد و نظری جویباری است که از طرف افشارزاده اختیار تام دارد درباره چنین مسائلی با بازیکنان صحبت کند.

وی ادامه داد: زمانی که تیموریان درباره طلبش از استقلال صحبت می‌کرد، به او گفتم که ما پشت تو هستیم و حتما طلب شما و سایر بازیکنان پرداخت می‌شود.

قرار گرفتن توفیقی کنار تیموریان به هنگام بستن قرارداد داخلی حرف‌وحدیث‌هایی برای او بوجود آورد و برخی‌ها مدعی شدند عضو هیئت مدیره استقلال نفش اسپانسر استقلال را بازی می‌کند. توفیقی در واکنش به این موارد به تسنیم گفت: چنین صحبت‌هایی واقعیت ندارد. استقلال یک اسپانسر مادر به نام شرکت توسعه صنایع ایران نوین دارد که مبلغ ۱۸ میلیارد از بودجه استقلال را فراهم می‌کند و ۲ میلیارد تومان هم من به عنوان شخص حقیقی، قرار است پرداخت کنم.

وی با بیان اینکه اسپانسر استقلال نیست، خاطرنشان کرد: هم اسپانسر اصلی و هم من، تمام چک‌های خود را تقدیم خزانه‌داری وزارت ورزش و جوانان کرده‌ایم. تاکنون اسپانسر اصلی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال پول واریز کرده و من هم مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت کرده‌ام. ۲ میلیارد تومان هم اسپانسر اصلی امروز به حساب خزانه‌داری وزارت ورزش واریز می‌کند تا این پول به استقلال برسد.

نظر شما