شناسهٔ خبر: 60824 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شاهرودی:

با خيلی از بزرگان پرسپوليس بد کردند/ قطعاً کريمی با اين تصميم محبوب‌تر از قبل هم خواهد شد

شاهرودی کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي کريمي براي خداحافظي از فوتبال تصميم درستي گرفت هر چند که او بايد سال قبل اين کار را انجام مي‌داد.

به گزارش نماینده، رضا شاهرودي در گفت‌وگو با تسنيم در مورد خداحافظي علي کريمي از دنياي فوتبال اظهار داشت: او بايد اين تصميم را مي‌گرفت و خوب شد که در اوج خداحافظي کرد. البته من معتقدم کريمي بايد يک سال قبل اين تصميم را مي‌گرفت، زماني که پرسپوليس او را نخواست اما به تراکتورسازي رفت. قطعاً کريمي با اين تصميم محبوب‌تر از قبل هم خواهد شد و فکر مي‌کنم بهترين تصميم را گرفت.

وي در پاسخ به اين سؤال که «قبول داريد مسئولان باشگاه پرسپوليس برخورد خوبي با اين بازيکن نداشتند؟ »، افزود: نه تنها با کريمي بلکه با خيلي از بزرگان پرسپوليس بد کردند و احترام آنها حفظ نشد. چند سال پيش هم هفت نفر را کنار گذاشتند که در بين آنها چند کاپيتان مثل من، افشين و عابدزاده حضور داشتيم و به نوعي ما «يل‌»هاي پرسپوليس بوديم. اين اتفاقات هميشه وجود دارد و خيلي چيزها دست خودمان نيست.

شاهرودي در قسمت ديگري از اين گفت‌وگو تأکيد کرد: کريمي هم مي‌توانست به پرسپوليس کمک کند و کنار گذاشتن او از اين تيم فوتبالي نبود. کريمي سال قبل هم نشان داد که هنوز مي‌تواند بازي کند و تأثير مثبتي داشته باشد اما گفتم که خيلي چيزها به مسائل فني و فوتبالي مربوط نمي‌شود. کريمي تصميم خوبي گرفت و با اين کار مطمئناً محبويت بيشتري پيدا مي‌کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که «پرسپوليس با از دست دادن حسيني، خلعتبري و پولادي ضعيف نمي‌شود؟ »، گفت: اين بازيکنان قطعاً مي‌توانستند به پرسپوليس کمک کنند. تا اين لحظه دو نفر که جدا شدند و وضعيت پولادي هم که معلوم نيست. با اين حال بايد منتظر ماند و ديد پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي چه عملکردي خواهد داشت. از حالا قضاوت کردن زود است و بايد منتظر هفته‌هاي ابتدايي ليگ باشيم.

شاهرودي همچنين در خصوص تفکرات علي دايي گفت: معتقدم دايي بايد از دو مهاجم استفاده کند. پرسپوليس از قديم با دو يا سه مهاجم بازي مي‌کرد و دايي نبايد از يک مهاجم استفاده کند. به نظر پرسپوليس مهاجمان خوبي مثل رضا نوروزي دارد و بايد با دو مهاجم بازي کند. در ضمن اميدوارم دايي به حاشيه‌ها توجه نداشته باشد و فقط روي مسائل فني تمرکز کند. او مي‌تواند از دو آناليزور خوب و کاربلد هم استفاده کند تا شناخت کاملي از حريفان پرسپوليس داشته باشد.

نظر شما