شناسهٔ خبر: 60774 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عبدالله‌زاده در نطق میان‌ دستور:

اختلاف‌ و دوگانگی‌ موجبات خرسندی دشمنان را فراهم می‌کند

نماینده طبس در مجلس گفت: شرایط حساس امروز کشور می‌طلبد تا همگی این شرایط ویژه را درک کنیم و هر حرکتی از سوی مجلس یا دولت که از آن بوی اختلاف برخیزد، قطعاً موجب خرسندی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمد علی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضر بیش از هر زمان دیگری آماج حملات سیاسی، ‌اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته است و این شرایط حساس می‌طلبد که همگی ما بیش از هر زمان این شرایط ویژه را درک کنیم.

وی افزود: همکاری، همدلی و تعامل بین قوا که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همکاری بین دولت و مجلس براساس سهم مشترک و بر مبنای خدمات‌رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: هر حرکتی از سوی مجلس یا دولت چه در ظاهر و چه در خفا که از آن بوی اختلاف و دوگانگی برخیزد، قطعاً موجب خرسندی دشمنان ایران اسلامی می‌شود.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: امیدوارم دولت در حل مشکلات بخش تولید، اشتغال و خروج کشور از رکود توفیق یابد، آنچه در شرایط اقتصادی فعلی کشور بسیار اهمیت دارد، تعیین اولویت‌ها و تلاش در جهت حل مشکلات اساسی کشور است، امروز چه اولویتی بالاتر از حل مشکلات کشاورزی و دامداری است که همه ما نسبت به این وضعیت آگاه هستیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به آنها شد.

نظر شما