شناسهٔ خبر: 60663 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اعلام کرد

توقیف خودروی قاچاقچیان با ۷۱ کیلو مواد مخدر تریاک

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید رئیسیان سمیرم و شهید شرافت نایین استان اصفهان در عملیات‌های پلیسی موفق به کشف ۷۱ کیلو گرم تریاک شدند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس مصطفی صادقیان اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم و در حین کنترل محورهای مواصلاتی به این شهرستان به یک دستگاه سواری تندر مشکوک و آن را متوقف که طی بازرسی از آن مقدار ۴۳کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف و متهم مربوطه را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به عملیات دیگر مأموران این ایستگاه که با متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس مسافربری انجام شد مأموران در بازرسی  یکی از مسافرین مقدار ۹ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و وی را دستگیر کردند .

صادقیان همچنین به عملیات مأموران سخت کوش ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: مأموران این ایستگاه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵که از جنوب عازم اصفهان بود مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودروی فوق مقدار۱۹کیلو و۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک بنزین جاسازی شده بود کشف و متهم مربوطه را دستگیر کردند.

نظر شما