شناسهٔ خبر: 60606 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شبکه «ان‌بی‌سی» خبرنگارش را به دلیل پوشش شهادت ۴ کودک فلسطینی از غزه فراخواند

شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» در اقدامی که سندی از نفوذ «اسرائیل» بر رسانه جهان است پس از اینکه یک خبرنگار مصری‌اش شهادت فجیع 4 کودک فلسطین در نوار غزه را مخابره کرد وی را فورا فراخواند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فلسطین «سما»، پس از اینکه «ایمن محیی‌الدین» خبرنگار مصری شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» شهادت فجیع چهار کودک از یک خانواده فلسطینی در ساحل غزه در حالیکه فوتبال بازی میکردند را پوشش داد روسای شبکه فورا وی را از نوار غزه فراخواندند.

«گلن گرین والد» روزنامه نگار روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی فاش کرد که دلیل فراخوانی ایمن محیی‌الدین دلایل امنیتی پس از شروع عملیات نظامی در نوار غزه ذکر شده اما هنوز ساعاتی از فراخوانی وی نگذشته بود که یک خبرنگار دیگر که به زبان عربی آشنایی نداشت به منطقه اعزام شد.

رژیم صهیونیستی چند روز پیش این چهار کودک فلسطینی را در سواحل غزه با موشک هدف قرار گرفت و مدعی شد آنها را با فعالان حماس اشتباه گرفته بوده است ایمن محیی‌الدین که یکی از شاهدان این جنایت بود آن را پوشش داد و جزئیات آن را در شبکه خبری‌اش فاش کرد.

به گزارش فارس این اولین باری نیست که رژیم صهیونیستی از تسلط و نفوذ خود بر رسانه‌های جهان استفاده می‌کند تا وقایع را به نفع خود جلوه دهد.

نظر شما