شناسهٔ خبر: 60532 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جویباری مطرح کرد:

از مبلغ قرارداد تیموریان تا جذب انصاری فرد

نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات استقلال می‌گوید هنوز مذاکرات این باشگاه با کریم انصاری‌فرد ادامه دارد. وی همچنین گفت: برای جذب انصاری‌فرد، باید یک بازیکن را از لیست‌مان حذف کنیم.

به گزارش نماینده، علی نظری جویباری پس از تمدید قرار داد تیموریان با آبی‌پوشان گفت: یکی از کسانی که دوست داشتیم تا در استقلال بماند و خودش هم با ما همکاری لازم را داشت تا این اتفاق رخ دهد، تیموریان بود. هیات مدیره استقلال در نشستی به این نتیجه رسیده بودند که قرارداد تیموریان را تمدید کنیم و ما هم در نهایت با این بازیکن به توافق رسیدیم.

وی درباره بحث شفاف‌سازی مبلغ قرارداد تیموریان بیان کرد: البته این مساله وظیفه من نیست و تا جاییکه می‌دانم، سازمان لیگ می‌خواهد این کار را بکند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره بالاترین رقمی که تیمش دراین فصل هزینه کرده؟، یادآور شد: سقف قراردادها در این فصل برای ملی‌پوشان ما یک میلیارد تومان بود که ما درباره همه آنها این سقف را رعایت کردیم. تیمی که فصل گذشته دو برابر سقف بودجه فعلی را هزینه کرده، برای تیم بستن کار خیلی سختی را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش نهایتا انصاری‌فرد را جذب می کند یا نه؟، اظهار کرد: تیموریان آخرین بازیکنی است که ما جذب کزده ایم و اگر می‌خواهیم انصاری‌فرد را جذب کنیم، باید یک بازیکن را از لیست‌مان حذف کنیم. ما با او مذاکراتمان را انجام می‌دهیم و باید ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.

نظری جویباری در پایان درباره رقم هزینه کرد تیمش در فصل گذشته گفت: تا الان چیزی حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم که البته رقم دقیقی نیست و باید بعد از حساب و کتاب رقم دقیق هزینه کردمان را بگویم.

 

منبع: مهر

نظر شما