شناسهٔ خبر: 60518 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اگر تعداد زخمی‌های اعلام‌شده مبنای محاسبه قرار گیرد

سردار باقرزاده: آمار کشته‌های صهیونیست‌ها در جنگ فعلی غزه بین ۶۰ تا ۱۲۰ نفر است

باقری فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چنانچه آمار زخمی‌های اعلام‌شده از سوی رژیم صهیونیستی را مبنای محاسبات قرار دهیم، باید گفت تاکنون حداقل ۶۰ نفر از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش نماینده، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده کارشناس تلفات انسانی جنگ در گفت‌وگو با فارس درخصوص ارزیابی از میزان تلفات صهیونیست‌ها در جنگ اخیر غزه، گفت: چنانچه آمار زخمی‌های اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی را مبنای محاسبات قرار دهیم، باید اظهار داشت که تاکنون حداقل ۶۰ نفر از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده کمیته‌ی جستجوی مفقودین و مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهیدان ادامه داد: البته با توجه به تردیدهای جدی که از آمار زخمی‌های اعلام شده وجود دارد، این آمار حداقل به نصف کاهش یافته است و با این احتساب تعداد تلفات انسانی صهیونیست‌ها باید دو برابر رقم فعلی یعنی ۱۲۰ نفر تا این لحظه باشد.

این کارشناس تلفات انسانی جنگ بیان داشت: معمولاً در جنگ‌های رژیم صهیونیستی ضریب نسبت تلفات انسانی و مجروحین «یک» به ۱۰ بوده است، بنابراین با قطعی شدن آمار دقیق زخمی‌ها به راحتی می‌توان میزان تلفات انسانی را در این جنگ ظالمانه صهیونیست‌ها کشف کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از ساعت اولیه شروع جنگ، عموم مردم به پناهگاه‌ها هجوم برده‌اند به نظر می‌رسد عمده تلفات و زخمی‌ها از افراد نظامی، پلیس و همچنین کارکنان بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی است که ناگزیر در بیرون از پناهگاه‌ها حضور داشتند.

سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: تاکنون رژیم صهیونیستی از اعلام تلفات انسانی جنگ خودداری کرده است و ما بر مبنای قاعده محاسبات خود به این آمار دست یافتیم.

نظر شما