شناسهٔ خبر: 60461 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موجی: پادشاه مُرده اما زندگی ادامه می‌یابد

فوتبال رئیس پیشین یوونتوس اعلام کرد درست است پادشاه مرده است اما مربیان دیگری به باشگاه می‌آیند و زندگی ادامه می‌یابد.

به گزارش نماینده، آنتونیو کونته پس از سه سال همکاری با یوونتوس از این تیم کناره‌گیری کرد. دلیل این امر عدم خرید بازیکن جدید برای این تیم و احتمال فروش پل پوگبا و آرتورو ویدال اعلام شده است.

لوچیانو موجی در این زمینه گفت: شگفت‌‌‌زده شدم. سعی کردم با کونته تماس بگیرم اما او پاسخم را نداد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. فکر نمی‌کنم او به خاطر پیشنهاد یک تیم دیگر استعفا کرده باشد. می‌دانم که انتخاب نخست او همیشه یوونتوس بوده است. به همین خاطر خروج او از باشگاه دردآور بود. البته یوونتوس می‌تواند بدون کونته هم دوام بیاورد. درست است که پادشاه مُرده است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما می‌دانم مربیان دیگری به یوونتوس می‌آیند و زندگی ادامه می‌یابد.

پس از خروج کونته ممکن است آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی یوونتوس نیز با ۵۰ میلیون یورو راهی منچستریونایتد شود. به همین خاطر باشگاه باید به دنبال جانشینی برای وی باشد.

موجی در این زمینه هم گفت: ممکن است این اتفاق رخ دهد. باشگاه‌ها باید به تراز مالی‌شان نگاه کنند. امروزه تیم‌های زیادی را می‌بینیم که ورشکسته هستند. بودجه باشگاه‌ها باید در جای درست هزینه شوند.

 

منبع: فارس

نظر شما