شناسهٔ خبر: 60440 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طالب‌لو: باید وصول طلب از استقلال را از اولادی یاد بگیرم!

جام جهانی دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: باید وصول طلب را از مهرداد اولادی یاد بگیریم من سه سال است که از استقلال طلب دارم اما یک ریال نگرفته‌ام.

به گزارش نماینده، وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازگشت‌اش به راه‌آهن پس از این که سال گذشته شرایط خوبی در این تیم نداشت اظهار داشت: راه‌آهن امسال متفاوت است در تمام زمینه‌ها این مسئله دیده می‌شود نگاه کادر فنی به بازیکنان تغییر کرده و سیستم باشگاه نیز در مجموع متفاوت است. فعلا جو صمیمانه و دوستانه‌ای در باشگاه وجود دارد  و مطمئنا می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم.

وی در مورد اینکه خاطره خوبی از سال گذشته در راه‌آهن ندارد تصریح کرد: راه‌آهن امسال تیمی متفاوت نسبت به قبل است و نگاه‌ها امسال نسبت به سال قبل فرق می‌کند تشکیلات تیم هم عوض شده ما می‌توانیم امسال موفق باشیم باید به یکدیگر کمک کنیم و خدا را شکر در حال حاضر جو تیم صمیمی است.

وی افزود: خاطرات بد سال قبل به خاطر برخی اتفاقات بود شاید این موضوع باعث شود امسال اتفاقات خوبی رقم بخورد امسال شرایط بسیار بهتر است و انگیزه زیادی داریم.

دروازه‌بان راه‌آهن در مورد دیدار اول این تیم مقابل استقلال و آیا این که این اتفاق باعث می‌شود انگیزه آنها بالا برود خاطر نشان کرد: وقتی با احمدرضا عابدزاده تمرین می‌کنیم آنقدر انگیزه شما بالا می‌رود که دیگر چیزی لازم نیست که شما را از لحاظ انگیزه بالا ببرد. عابدزاده شخصیتی است دوست‌داشتنی و هیجان بسیار زیادی دارد با توجه به اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم فشار بدنی روی تیم بسیار زیاد است اما تلاش می‌کنیم عقب‌ماندگی تیم را جبران کنیم.

طالب‌لو در ادامه تصریح کرد: فرقی نمی‌کند در هفته اول با کدام تیم بازی می‌کنیم در لیک برتر باید با همه تیم‌ها روبرو شویم و امیدواریم در مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشیم با توجه به اینکه دیدار اول ما مقابل استقلال برگزار می‌شود از الان به این مسابقه فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالکیتی راه‌آهن  از لحاظ فنی روی بازیکنان این تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد عنوان کرد: این مسئله در حیطه اختیارات بازیکنان نیست باید یاد بگیریم به چه شکلی رفتار کنیم و تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم مسئولان به فکر مشکلات تیم هستند ما به خاطر جو رفاقتی به راه‌آهن آمدیم. حمید استیلی روی تمامی مسائل اشراف دارد و نگران بازیکنان است او  تلاش می‌کند مشکلات تیم را حل کند و نگرانی نداریم.

دروازه‌بان راه‌آهن پس از حضور مهرداد اولادی در هیات فوتبال و خوش‌وبش با این بازیکن اعلام کرد: باید از اولادی یاد بگیریم که چطور طلبمان را از استقلال دریافت کنیم که اولادی اعلام کرد شصت درصد طلب خود را بخشیده است.

طالب‌لو سپس این طور به صحبت‌های خود ادامه داد: واقعا از بس در مورد طلبم صحبت کردم خسته شدم، استقلال به طور مداوم مدیر عامل خود را تغییر می‌دهد هر روز به سازمان لیگ می‌روم تا طلبم را دریافت کنم سه سال است از باشگاه استقلال طلب دارم اما یک ریال هم دریافت نکردم مدیران استقلال نظر مساعد دارند و دائم قول می‌دهند اما هیچ وقت به قول‌هایشان عمل نکردند.

وی در پایان در صحبتی در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: بهتر است بازیکنان در جوی صمیمی و رفاقتی از باشگاه خود جدا شوند متاسفانه خلایی قانونی وجود دارد وگرنه بازیکن حرفه‌ای نباید دنبال پول برود هر کسی که شکایت کند و چک را به اجرا بگذارد نتیجه می‌گیرد من از استقلال چک دارم اما کسی که سرش پایین است به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

 

نظر شما