شناسهٔ خبر: 60398 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ستاره استقلال: به قهرمانی فکر می کنیم/ قلعه نویی به دنبال استقلالی متفاوت است

آرش برهانی مهاجم استقلال با مثبت ارزیابی کردن اردوی تیمش در ترکیه می گوید آبی پوشان برابر قهرمان الجزایر بازی با کیفیتی را ارائه دادند و این درحالیست که این تیم در دوران بدنسازی به سر می برد.

به گزارش نماینده، آرش برهانی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با ارزیابی مثبت از اردوی ترکیه گفت: در اردوی ما امکانات مناسبی وجود دارد و ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. یک بازی خوب برابر بورسیا اسپور برگزار کردیم و امروز هم به مصاف قهرمان الجزایر رفتیم. در بازی اول شرایط مسابقه نداشتیم اما در بازی با الجر الجزایر شرایط مان بهتر بود. البته نتیجه در این بازی ها مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، هماهنگی میان خطوط و بازیکنان است که با تدابیر کادرفنی به آن نزدیک می شویم. در بازی شب گذشته هم ما بازی با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و درحالیکه در دوران بدنسازی هستیم، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من فکر می کنم که کادرفنی از وضعیت ما در این اردو راضی بوده است و این اردو خیلی برای ما مفید بوده است.

او در پاسخ به این سوال که تیم فعلی استقلال را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: ما امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفته ایم که بیشتر آنها جوان هستند. در این بازیکنان انگیزه زیادی وجود دارد و در بازی قبلی چند نفر از آنها بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند، قطعا آنها در طول فصل به موفقیت استقلال کمک می کنند و تدابیر آقای قلعه نویی به گونه ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می کنیم. امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم انگیزه خودمان را حفظ کنیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر مسئولیت خودش را با توجه به قدیمی بودنش در این تیم مهم می داند، اظهار کرد: من هرگاه برای استقلال به میدان رفتم، سعی کردم که با مسئولیت بالا بازی کنم و بهترین نمایش ها را ارائه دهم. امسال ما کمی جوان تر شده ایم و قطعا با تجربه ترها می توانند به تیم کمک بیشتری کنند تا کار پیش برود. به شخصه هرکاری می کنم تا بتوانیم در رقابت ها عملکردی مناسب داشته بشیم. من در این فصل تلاشم را قطعا بیشتر می کنم تا علاوه بر مثمر ثمر بودن برای تیم، بتوانم به بازیکنان جوان هم کمک کنم.

وی در پایان با تمجید از هواداران استقلال خطاب به آنها اظهار کرد: ما مخلص هواداران هم هستیم. به آنها می گویم که ما تیم خوبی را بسته ایم و اصلا نگران نباشند. ما به قهرمانی فکر می کنیم و بهترین نمایشمان را برای گرفتن دو جام پیش روی ارائه می دهیم.

نظر شما