شناسهٔ خبر: 60326 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ويسی:

بهترين قرعه نصيب ما شد

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در ليگ برتر قرعه بسيار خوبی نصيب ما شد.

به گزارش نماینده، عبدالله ويسي در گفت‌وگو با فارس، در مورد قرعه‌کشي چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران گفت: قرعه‌کشي بسيار خوبي بود از اين قرعه رضايت دارم ما بايد در هر شرايطي با تمام تيم‌ها بازي کنيم. ليگ برتر جام حذفي نيست که بگوييم به کدام تيم مي‌خوريم. خوشحالم در هفته اول بيرون از خانه به ميدان مي‌رويم و در هفته دوم با استقلال بازي مي‌کنيم. بازي‌هاي ابتدايي با تيم‌هاي هم‌سطح ما نيست که بتواند برايمان دردسرساز شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که چطور مي‌گويد بازي تيم‌هايي مثل استقلال و سپاهان در هفته‌هاي ابتدايي براي آنها مناسب است عنوان کرد: وقتي با تيم‌هاي قوي بازي مي‌کنيم اگر امتياز بگيريم بازيکنان به خودباوري بالايي مي‌رسند. در اين ديدارها انگيزه بازيکنان دوچندان است اگر مقابل استقلال اتفاقي بيفتد و ما امتياز از دست بدهيم اين مسئله مقابل تيمي مثل استقلال بوده و به ضرر ما نيست.

ويسي در مورد اينکه براي اولين بار زمان بازي استقلال و پرسپوليس به صورت تصادفي مشخص شد، اظهار داشت: به هر حال در قرعه‌کشي‌ها بايد چنين شرايطي وجود داشته باشد. هفته اول و آخر فرقي نمي‌کند و همه تيم‌ها با يکديگر بازي مي‌کنند. سال قبل ديدار رئال‌مادريد و بارسلونا در هفته ماقبل پاياني ليگ اسپانيا برگزار شد. اتفاقاً از اين برنامه‌ريزي استقبال مي‌کنم و اين به جذابيت بيشتر بازي‌ها کمک مي‌کند.

سرمربي استقلال خوزستان در ادامه در مورد اينکه قرار است برنامه ليگ امسال به صورت يک ساله اعلام شود عنوان کرد: اتفاق بسيار خوبي است، بايد بتوانيم به برنامه‌ريزي پايبند باشيم و همانند تمام دنيا بر اساس برنامه جلو برويم. اگر زمان بازي‌ها و تعطيلي‌ها مشخص شود اين اتفاق مي‌تواند در بهبود روند فوتبال ما تأثير بسازيي داشته باشد.

ويسي در پايان در مورد اردوي تيمش در ترکيه خاطرنشان کرد: اردوي بسيار خوبي داريم اکثر تيم‌هايي که در ترکيه هستند از روند تمرينات خود رضايت دارند. در کمپي که حاضر شديم امکانات بسيار خوب است و از شرايط اردويمان رضايت داريم و جا دارد به خاطر کمپي که برايمان گرفته شده تشکر کنم.

نظر شما