شناسهٔ خبر: 60322 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظر علی پروین در مورد قرعه کشی لیگ

پروین پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت:برگزاري دربي سرخابي‌ها بايد در هفته هاي نهم يا دهم برگزار شود، هفته آخر از جذابيتش مي‌کاهد.

به گزارش نماینده، علي پروين در گفت‌وگو با فارس، درباره قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: آن چيزي که ما ديديم در کل همه چيز يک رنگ و لاآبي گرفته بود و به نظرم هر سال با نظم‌تر از پارسال مي‌شويم.

وي افزود: اما واقعا بد قرعه‌کشي کردند، براي فوتبال زيبا و جذاب بايد خلاقيت به خرج داد چه فايده‌اي دارد استقلال و پرسپوليس هفته ۱۵ به هم بخورند.

پروين تاکيد کرد: باور کنيد خيلي بد است، هم سطح کيفي مسابقات را پايين مي‌آورد و هم حساسيت‌ها را. اين دو تيم بايد هفته نهم يا دهم به يکديگر بخورند تا تنور ليگ داغ شود حالا ما نمي‌دانيم چطور قرعه‌کشي کردند که اولش هم مي‌دانستند که اين دو تيم هفته ۱۵ به هم مي‌خورند چون از صحبت‌ها معلوم بود.

در پايان يادآور شد: به نظرم دربي هميشه بايد جذاب باشد و مطمئن باشيد اگر جذاب نباشد هوادار به ورزشگاه نمي‌آيد تا الان سابقه نداشته تا انجايي که من يادم است دربي‌ها اينطور برگزار شود. چون مزه ليگ از بين مي‌رود، واقعاً تعجب کردم و فقط اين حرف را مي‌زنم ديگر بازي آخر ليگ برتر وقتي بازي آخر ليگ برتر تکليف همه چيز مشخص است چه دربي بايد برگزار شود؟

نظر شما