شناسهٔ خبر: 60316 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

راه آهن از استیلی پس گرفته می شود؟؟؟

اين باشگاه در همان زمان كه به اين قيمت به استيلي فروخته شده، مشتري ديگري با قيمتي بالاتر داشته!

به گزارش نماینده، باشگاه راه‌آهن يكي از بزرگ‌ترين معضلاتي است كه در پرونده بابك زنجاني وجود دارد و فروش آن به حميد استيلي ظاهراً به طور تمام و كمال پاي مالك قبلي را از اين داستان نبريده است! به همين دليل هم هنوز حرف و حديث هايي درباره پس گرفتن باشگاه راه‌آهن از استيلي و همين‌طور اما و اگرهايي درباره مالكيت او در اين باشگاه به وجود آمده كه داستان ادامه حضور استيلي درباشگاه راه آهن را پيچيده كرده است.
داستان اما در واقع از اين قرار است كه ظاهراً كارشناسان قضايي و حقوقي بابت فروش اين باشگاه با قيمت ۸ ميليارد تومان به حميد استيلي، به شدت با اعتراض‌هايي رو به رو شده‌اند چراكه اين باشگاه در همان زمان كه به اين قيمت به استيلي فروخته شده، مشتري ديگري با قيمتي بالاتر داشته! همان طور كه اكبر ايرانمنش، مديرعامل مس كرمان هم گفته بود، به اين باشگاه مبلغي در حدود ۱۲ ميليارد را براي خريد باشگاه پيشنهاد داده بودند. مبلغي كه باشگاه مس مي‌توانست با يك تخفيف كوچك، باشگاه راه آهن را خريداري كند.
اين‌طور كه شنيده مي‌شود بابك زنجاني نيز به فروش راه‌اهن با مبلغي پايين‌تر معترض شده و معتقد است براي كاهش در مبلغ بدهي‌ هم كه شده نبايد دارايي‌هاي او با مبلغي پايين‌تر از ارزش واقعي‌شان فروخته شود.
هرچند شايد اين مشكل با جلسات رايزني با حضور مشاوران قضايي حل شود و راه آهن در اختياراستيلي باقي بماند اما شنيده مي‌شود در اين كشمكش احتمال پس گرفتن باشگاه و فروش آن با قيمتي بالاتر به خريداران ديگر نيز وجود دارد! مگر اينكه مالكيت اين باشگاه را با شرط و شروط به استيلي بدهند كه در اين مورد هم مالك باشگاه موضع خود را مشخص كرده و گفته: «اگر مالك نباشيم، كنار مي‌كشيم! »

 

منبع: بانک ورزش

نظر شما