شناسهٔ خبر: 60228 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سامر: اشتایگر فرمانده‌ای واقعی بود

جام جهانی مدیر ورزشی بایرن مونیخ از هافبک تیم فوتبالش به خاطر درخشش در بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان «فرمانده‌ای واقعی» ‌یاد کرد.

به گزارش نماینده، یک روز پس از آنکه ژرمن‌ها موفق شدند در پیکار نهایی جام جهانی بیستم مقابل آرژانتینی‌ها یک بر صفر برنده شوند،‌ ماتیاس سامر یکی از چهر‌ه‌هایی بود که به تعریف از تیم ملی آلمان و بازیکنانش پرداخت.

وی در خصوص باستین شواین اشتایگر که در بایرن و تیم ملی، با جدیت خاصی بازی می کند و یکشنبه شب در فینال ریودوژانیرو در میانه میدان بسیار جنگید و تیمش را به جلو هدایت کرد،‌ اظهار داشت: باستین از جمله بازیکنانی است که همیشه بازی‌اش مورد توجه قرار می‌گیرد. دیروز دیدیم که چقدر قوی مقابل آرژانتین بازی کرد و یک فرمانده واقعی بود.

این مقام در مورد ماریو گوتسه که فصل گذشته از بورسیادورتموند به بایرن آمد و در بازی با آرژانتینی‌ها تک گل پیروزی بخش را دقیقه ۱۱۳ به ثمر رساند، نیز عنوان کرد:‌ همیشه گفته‌ام ماریو بازیکنی ۲۲ ساله است که گاهی در بایرن دچار افت و خیز می شود اما این حالت غیرعادی نیست. او با گلی که به آرژانتینی‌ها زد، در اصل جاودانه شد.

سامر ادامه داد: این نکته که بزرگی و قدرت بازیکنان بایرن در این دوره بسیار به چشم آمد، افتخاری بزرگ برای باشگاه ما است. جوانان ما واقعا شایستگی نشان دادند.

او همچنین عنوان کرد: همین جوانان دو سال قبل در جام ملت‌ها بازنده شدند. در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی نیز چیزی کسب نکردند. اما پس از آن دو ناکامی با جدیتی مثالزدنی تلاش کردند، به توانایی‌های خود ایمان داشتند.

وی در مورد شایعه‌هایی که در خصوص تونی کروس شنیده می‌شود، نیز عنوان کرد: در این باره چیزی برای گفتن وجود ندارد. اکنون جام جهانی را به پایان رسانده‌ایم و در حال ورود به فاز آماده‌سازی باشگاهی هستیم. در روزهای آینده مشخص خواهد شد که با چه نفراتی فصل را آغاز خواهیم کرد.

 

منبع: فارس

نظر شما