شناسهٔ خبر: 60155 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

توبه به سبک داعشی!+عکس

توبه کاران بايد در حضور قاضي شرع متن توبه نامه را قرائت کرده و امضا کنند و سند امضا شده را به همراه دو قطعه عکس از خودشان تحويل دهند.

به گزارش نماینده، گروه تروريستي داعش متن توبه نامه اي را که به منظور بخشش پيکار جويان ديگر گروه هاي افراط گرا تنظيم کرده است، منتشر کرد.

داعش

به نقل از سي ان ان ترک وب سايت منتشر کننده مواضع و فيلم هاي داعش روز گذشته متن توبه نامه پيکار جويان اسيري را که به اسارت گروه داعش در آمده اند را منتشر کرد.


در سوريه گروه هاي مسلح متعددي عليه دولت مرکزي در حال جنگ هستند. اين گروه ها علاو بر جنگيدن با ارتش سوريه، با يکديگر نيز در حال جنگ هستند.

در حال حاضر گروه افراط گراي اسلامي داعش  با ديگر گروه هاي مخالف از جمله ارتش آزاد و جبهه النصره نيز درگير جنگ است.

در اين متن آمده است:‌" من (اسم) (نام فاميل) (عضو گروه ...)، ماندن داخل اين گروه و جنگيدن با گروه دولت اسلامي عراق و شام (داعش) را نبرد و جنگ با خدا و رسول خدا دانسته و قول مي دهم بار ديگر عليه گروه داعش نجنگم. "

در ادامه اين توبه نامه آمده است:" همچنين تعهد مي نمايم بدون اطلاع گروه (داعش) در هيچ گروه ديگري عضو نشوم و خودم هم گروه جديد تاسيس نکنم. من تعهد مي کنم تمامي سلاح ها و مهماتي را که داشته ام به داعش تحويل دهم و به مناطقي که تخت کنترل گروه هاي جبهه النصره، جبهه اسلامي و... است نروم و اگر يکي از  شروط اين توبه نامه  را زير پا بگذارم خودم را براي مجازات آماده کنم. "

مجازات توبه شکنان مرگ خواهد بود.

 دادگاه هاي شرع داعش در موصل و صلاح الدين اين توبه نامه را از اعضاي ساير گروه هاي تروريستي همچون جبهه النصره و... دريافت مي کنند. توبه کاران بايد در حضور قاضي شرع  متن توبه نامه را قرائت کرده و امضا کنند و  سند امضا شده را به همراه دو قطعه عکس از خودشان تحويل دادگاه دهند.

گفتني است گروه داعش روز گذشته در وب سايت خود با انتشار متن اين توبه نامه به پيکارجويان ديگر گروه هاي تروريستي از جمله جبهه النصره در شهر دير الزور سوريه يک هفته مهلت داده است تا با تسليم خود به دادگاه هاي شرع داعش  و امضاي توبه نامه، جان خود را نجات دهند.

 

منبع:عصر ایران

نظر شما