شناسهٔ خبر: 60118 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بازیکنانم جنگجویانی بودند که با همه توان جنگیدند

سابیا: مسی همیشه یکی از بهترین‌های دنیا است/ در فینال شانس نداشتیم

جام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 مثل یک جنگجو بودند.

به گزارش نماینده، آلخاندرو سابیا بعد از شکست یک بر صفر تیمش در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل آلمان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: به بازیکنان آرژانتین که تا آخرین لحظه مثل یک جنگجو جنگیدند افتخار می‌کنم و آنها را ستایش می‌کنم. تا آخرین نفس مبارزه کردند به همین دلیل کار آنها قابل ستایش است.

وی افزود: بازیکنانم مثل یک جنگجو بودند، آنها جان خود را در زمین گذاشتند. در این دوره عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. اگر بخواهیم در مورد رقیب‌مان در فینال حساب کتاب داشته باشیم می‌بینیم که آنها یک روز بیشتر استراحت کردند و با توجه به شرایط موجود این بهترین عملکرد ما بود. ما یک روز دیرتر در نیمه نهایی بازی کردیم و کار به وقت اضافه کشید. این بازیکنان خسته کاری کردند که باید به آنها تبریک بگویم البته باید به آلمان که قهرمان جهان شد هم تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سمت مربیگری کناره‌گیری‌ میکند، گفت: احتیاج به استراحت دارم و اگر بخواهم تصمیمی بگیرم باید به صورت گروهی باشد.

سرمربی آرژانتین در مورد عملکرد لیونل مسی اظهارداشت: مسی همیشه یکی از بهترین‌های دنیا است و با شایستگی به عنوان بهترین بازیکن جام رسید به عنوان تیم ملی توانستیم در شرایط سختی که قرار داشتیم بهترین عملکرد را داشته باشیم حالا هم باید جام را ترک کنیم که این مسئله غم انگیز است هرچه بود در میدان گذاشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم فرصت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. در آخرین لحظه گل خوردیم. در فینال برای رسیدن به قهرمانی نیازمند کمی شانس هستید که ما این شانس را نداشتیم بهترین فرصت را داشتیم اما استفاده نکردیم.

 

منبع: فارس

نظر شما