شناسهٔ خبر: 60065 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آردیلس:

اگر مسی به خوبی حمایت شود قهرمان می‌شویم

جام جهانی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین عنوان کرد در صورتی که مسی در دیدار امشب حمایت شود آرژانتین به قهرمانی خواهد رسید.

به گزارش نماینده، آلمان و آرژانتین امشب در فینال جام جهانی در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو به مصاف هم می‌روند.

اسلوادو آردیلس سرمربی سابق آرژانتین در ارزیابی‌اش از فینال جام جهانی گفت: بهترین فرصت برای کسب افتخار فرا رسیده است. در این دیدار همه نگاه‌ها به مسی است. اگر او بتواند عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی برساند. مسی در ۲۷ سالگی اولین حضورش را در فینال جام جهانی تجربه می‌کند و به خوبی می‌داند که این بازی چقدر برای او مهم است چرا که او در جام جهانی روسیه ۳۱ ساله خواهد شد و قطعا نسبت به امروز فوتبال فرق خواهد کرد.

آردیلس در ادامه گفت: بازیکنان آرژانتین باید مسی را به خوبی در بازی امشب حمایت کنند. اگر مانند بازی‌های قبل باشیم و دفاع‌مان نیز مثل بازی‌های قبل هوشیار باشد می‌توانیم پیروز از مسابقه خارج شویم.

آلمان و آرژانتین تاکنون دوبار در فینال‌های جام جهانی به مصاف هم رفته‌اند که ابتدا آرژانتین در جام جهانی ۱۹۸۶ موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ آلمان را ببرد و قهرمان شود اما ۴ سال بعد آلمان با پنالتی برمه توانست انتقام شکست در دوره قبل را از آرژانتین بگیرد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما