شناسهٔ خبر: 60031 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کوشکی:

افزایش بُرد موشک‌های مقاومت صهیونیست‌ها را تهدید می‌کند/ اسرائیل در هیچ سطحی امنیت ندارد

کوشکی کارشناس مسائل سیاسی جدیدترین خطری که رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند، افزایش بُرد موشک‌های مقاومت عنوان کرد و گفت: تمام اراضی اشغالی هدف قرار گرفته است و امروز رژیم صهیونیستی در هیچ سطحی امنیت ندارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیان با اشاره به حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: صهیونیست‌ها در فضایی قرار گرفته‌اند که چاره‌ای جز این اقدامات ندارند اما این حملات فایده‌ای برای این رژیم نداشته و تنها آسیب‌پذیری تل‌آویو را بیشتر کرده است.

*افزایش توان موشکی مقاومت صهیونیست‌ها را تهدید می‌کند

وی جدیدترین خطری که رژیم صهیونیستی را تهدید می کند افزایش بُرد موشک‌های مقاومت عنوان کرد و افزود: با افزایش توان موشکی مقاومت تمام اراضی اشغالی هدف قرار گرفته است و امروز رژیم‌صهیونیستی در هیچ سطحی امنیت ندارد و این پیام مهمی است که پس از تجاوز اخیر خود از گروه‌های مقاومت دریافت کرده است.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس هدف خاصی را از این حملات دنبال نمی‌کند و سردرگم است، توضیح داد: اگر صهیونیست‌ها قصد داشتند حماس را از بین ببرند هیچ‌گاه چنین اتفاقی نمی‌افتد و اگر می‌خواستند ضریب امنیت شهروندان خود را بالا ببرند دچار اشتباه محاسباتی عمیق شده اند زیرا این اتفاق هم در عمل محقق نشده است؛ همچنین در صورتی که درصدد بودند تا بر روی اختلاف درونی و حزبی نیز سرپوش بگذارند چنین اتفاقی رخ نداده است و می‌بینیم که این رژیم در موقعیت بیچارگی و درماندگی قرار گرفته است و راهی برای فرار از کوچه بُن‌بستی که وارد آن شده است ندارد.

*سیاست آمریکا حذف فلسطین است

کوشکی در مورد حمایت‌های صریح و یکجانبه آمریکا از رژیم جعلی صهیونیستی، بیان داشت: سیاست‌های آمریکا از ابتدا مبنی بر حذف ملت فلسطین بوده است و هر اقدامی را که در جهت بازپس‌گیری قدس شریف انجام شود را زیرسؤال می برند.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: در اصل آن‌ها همیشه یک سیاست تکراری را دنبال می‌کنند و امروز آشکارتر از همیشه دنیا نظاره‌گر این اقدامات است.

*قرار گرفتن دولت نتانیاهو در مسیری یکطرفه

وی احتمال اینکه رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات درونی خود چنین حملاتی را انجام می‌دهد را مردود دانست و خاطرنشان کرد: حملات نظامی به غزه هزینه سنگینی برای این رژیم دارد و آن‌ها حاضر نیستند چنین هزینه سنگینی را برای پنهان کردن اختلافات درونی خود بپذیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با تاکید بر اینکه مبنای رژیم غاصب صهیونیستی مبتنی بر خشونت است، تصریح کرد: دولت نتانیاهو در یک مسیر یکطرفه قرار گرفته است و چاره ای جز اقدامات کنونی ندارد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۰۹:۲۷یوسف 0 3

    بنام خدا           باسلام  در طراحی وساخت موشکها از نظر قطر وطول و سوخت چامد ویا مایع ویا ترکیبی و تعدادبالها و شکل واندازه انها باید اصلاحاتی انجام پذیرد تا از دورترین نقطه غزه ویا کرانه باختری به تمام نقاط اسرائیل توانایی اصابت داشته باشد تا بازدارندگی موثری از حمله هواپیماها به مردم بحساب اید  و در تهیه موشکهای دوش پرتاب ضد هوایی تمهیداتی اندیشیده شود. با تشکر 
                                

نظر شما