شناسهٔ خبر: 60004 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گلر سابق ولی محبوب استقلالی ها از حضور در تیم پرسپولیس دوست گفت!

جام جهانی دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قهرمان دوران بچگی من عابدزاده بود و هم‌اکنون خیلی خوشحالم که با او کار می‌کنم.

به گزارش نماینده، وحید طالب‌لو ، در خصوص حضورش در تیم فوتبال راه‌آهن و همچنین عدم پیوستنش به استقلال صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* پس از اتفاقات سال گذشته ‌بار دیگر به راه‌آهن بازگشتی؟‌

به هر حال تمام مسئولان باشگاه نسبت به سال گذشته تغییر کرده‌اند، مالک باشگاه‌، کادر فنی عوض شده و همه می‌خواهیم دست به دست هم دهیم تا این موفق شود، شرایط امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است و قرار است همه به یکدیگر کمک کنیم و در فضایی کاملاً‌ دوستانه برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد. بازیکنان از خود گذشتگی کاملی دارند و می‌خواهند هم اسم و رسم این تیم را حفظ کنند و هم اینکه جوانان بتوانند شرایط خوبی در لیگ داشته باشند. امیدوارم که بتوانیم با کمک یکدیگر به هدف خود برسیم.

* مربی دروازه‌بانان راه‌آهن هم احمدرضا عابدزاده است که گفته می‌شود تمرینات بسیار دشواری به گلرهای تیم می‌دهد.

من دو سه روز است که با تیم تمرین می‌کنم روز گذشته رسماً‌ قراردادم را امضاء‌ کردم. تمرینات پرفشاری داریم و همانطوری که عابدزاده گفته کار بسیار دشواری در پیش خواهیم داشت از آنجایی که عابدزاده را خیلی دوست داشتم و او قهرمان دوران بچگی‌ام بود سختی این تمرینات برایم لذت‌بخش است.

*‌ از اینکه در کنار عابدزاده هستی بسیار خوشحالی؟

بله من به خاطر عابدزاده دروازه‌بان شدم، دهه ۶۰-۷۰ اوج گلری عابدزاده بود که ما تازه وارد فوتبال شده بودیم، واکنش‌های او باعث علاقه من به دروازه‌بانی شد، خدا را شکر می‌کنم که در فوتبال با تمام دروازه‌بان‌های بزرگ ایران کار کرده‌ام از ناصر حجازی گرفته تا عابدزاده که اسطوره‌های فوتبال کشورمان هستند.

* در کنار تو امیر عابدزاده و احتمالاً یک گلر خارجی هم حضور دارند رقابت با آنها را چگونه می‌بینی؟

فعلاً از دروازه‌بان خارجی خبری نیست و من با امیر (عابدزاده) کار می‌کنم که او هم دروازه‌بان با استعدادی است و امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

* به فکر بازگشت به تیم ملی هم هستی؟

۱۰۰درصد همینگونه است، مهم این است که بتوانم تمرینات خوبی انجام دهم و برای تیمم هم مؤثر باشم. مسائل مالی به هیچ عنوان برایم مهم نبود برای خیلی از بازیکنان ما در این تیم شرایط همینگونه بود که با از خود گذشتگی به تیم آمدند، همیشه می‌گویند برای جهش بلند باید چند گام به عقب برداشت و دورخیز کرد. من هم این کار را کردم و امیدوارم امسال بتوانم جهش بلندی را بردارم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم.

* به تیمی آمدی که اکثراً پرسپولیسی هستند.

به این مسئله خیلی فکر نمی‌کنم و دوست هم ندارم در مورد آن صحبت کنم. اینجا راه آهن است و می‌خواهیم یک تیم قدرتمند داشته باشیم فرقی نمی‌کند که سابقه بازیکنان چه چیزی باشد.

* پس از اینکه سید مهدی رحمتی از استقلال رفت خیلی‌ها می‌گفتند وحید طالب‌لو دروازه‌بان آبی‌پوشان می‌شود، چه اتفاقی افتاد که به این تیم ملحق نشدی؟‌

بله همینطور است پس از جدایی رحمتی حرف و حدیث‌هایی در این زمینه بود اما هیچ‌وقت به صورت رسمی صحبت و پیشنهادی داده نشد. حتماً قسمت نبود که این اتفاق رخ بدهد. هم‌اکنون به هیچ عنوان به این مسئله فکر نمی‌کنم و بهتر است در آینده در مورد این موضوع صحبت کنیم.

* فکر می‌کنی راه‌آهن چه نتیجه‌ای امسال کسب کند؟

ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و در جدول جایگاه مناسبی کسب کنیم. هم‌اکنون نمی‌توان در مورد پایان فصل صحبت کرد. سال گذشته هم می‌گفتند برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم اما دیدید که در پایان چه اتفاقی افتاد، باید پله به پله پیش برویم البته در کنار این مسئله باید توجه داشت که راه‌آهن دیر بسته شده و باید برای هماهنگی این تیم زمان در نظر بگیریم.

* صحبت از حضور علی کریمی در تیم می‌شود چقدر این موضوع می‌تواند به راه‌آهن کمک کند؟

قطعاً اسم و خود کریمی برای هر تیمی منفعت است، حضور او باعث انگیزه دادن به بازیکنان می‌شود و سایر بازیکنان می‌توانند از تجربه او کمک بگیرند. امیدوارم این امر اگر صلاح باشد اتفاق بیفتد و مطمئنم همه بازیکنان از آن استقبال می‌‌کنند.

 

منبع: فارس

نظر شما