شناسهٔ خبر: 59982 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لمان:

تجربه آلمان موجب قهرمانی می‌شود

جام جهانی دروازه‌بان پیشین آلمان تاکید کرد تجربه بیشتر بازیکنانی که در این تیم حضور دارند موجب قهرمانی ژرمن‌ها می‌شود.

به گزارش نماینده، آلمان در نیمه نهایی جام جهانی موفق شد با نتیجه پر گل هفت بر یک از سد برزیل میزبان بگذرد تا در دیدار پایانی جام به مصاف آرژانتین برود.

ینس لمان که ۶۱ بازی برای ژرمن‌ها انجام داده بر این باور است که تیم ملی کشورش در جام جهانی عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد. وی همچنین تاکید کرده تعداد بالای بازیکنانی که از بایرن مونیخ در تیم ملی حضور دارند به سود آلمان است.

لمان در این زمینه گفت: اطمینان دارم که آلمان قهرمان می‌شود. ما بهترین تیم دنیا را داریم. سازمان‌یافته، زیبا و منسجم بازی می‌کنیم. بازیکنان بهتری در ترکیب تیم ما هستند که هر ساله در بالاترین سطح باشگاهی بازی می‌کنند. کافی است نگاهی به تورنمنت‌هایی که بایرن مونیخ در طول سال‌های گذشته در آنها حضور داشته بیندازید. این موضوع تفاوت بزرگ بین بازیکنان دو تیم را نمایان می‌کند.

لمان در ادامه تاکید کرد با وجود اینکه لیونل مسی در ترکیب تیم حریف است اما بازیکنان آلمان آنقدر قدرت دارند که بتوانند او را از کار بیندازند. لمان همچنین اعلام کرده مسی باید خودش را برای دیداری بسیار سخت آماده کند.

دروازه‌بان پیشین آرسنال خاطر نشان کرد: مسی بازیکن فوق العاده‌ای است اما آلمان بازیکنان کامل‌تری در خط حمله دارد که به راحتی می‌توانند خط دفاع آرژانتین را بشکافند. در دیدار پایانی مسی کار سخت‌تری نسبت به نیمه نهایی مقابل هلند دارد. خط دفاع هم عالی است و مسی کار بسیار سختی دارد.

نظر شما