شناسهٔ خبر: 59917 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقطه ضعف آلمان از نگاه سیمئونه

جام جهانی سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید بر این باور است آرژانتین می‌تواند از نقطه ضعف آلمان به این تیم ضربه بزند.

به گزارش نماینده، فینال جام جهانی فردا شب (یکشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برزیل بین تیم‌های آلمان و آرژانتین برگزار می‌شود.

آرژانتین در نیمه نهایی مقابل هلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربه‌های پنالتی شکست دهد. دیگو سیمئونه که زمانی بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را به بازو می‌بست در این زمینه گفت: پیش از دیدار با هلند به دوستانم گفتم ما در ضربه‌های پنالتی پیروز می‌شویم. همه گفتند که تو دیوانه‌ای اما دیدید که نبودم! می‌دانم که بازی هرچه طولانی‌تر شود به سود آرژانتین است و شانس بهتری برای پیروزی دارد. بازی سختی بود و سرجیو رومرو نمایش خوبی داشت و پنالتی‌ها را مهار کرد. برای او خوشحالم. با او در اواخر دوره فوتبالم در ریسینگ همبازی بودم. او دروازه‌بانی خوب و سخت‌کوش است. الخاندرو سابیا به او اعتماد کرده و پاسخ اعتمادش را نیز گرفته است.

سیمئونه در خصوص آلمان هم گفت: یواخیم لو تیم بسیار خوبی ساخته است. او تیم ملی آلمان را پیشرفت داده و حضور این تیم در سال‌های اخیر بین تیم‌های مطرح اتفاقی نبوده است. شکست دادن ژرمن‌ها سخت است اما سابیا با آنالیزهای خود این تیم را به خوبی شناخته است. آلمان تیمی سازمان‌یافته است اما آرژانتین هم شانس خوبی برای پیروزی دارد. آلمان یک نقطه ضعف دارد و آن هم چینش مدافعان مقابل این تیم است. آنها خط دفاع محکمی دارند اما بازیکنانش زیاد سرعتی نیستند. این در حالی است که خط حمله آرژانتین مملو از بازیکنان سرعتی مانند سرجیو آگوئرو، گونزالو هیگواین، لیونل مسی و آنخل دی ماریا است. آنها می‌توانند با سرعت خود مدافعان آلمان را جا بگذارند.

نظر شما