شناسهٔ خبر: 59915 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رودریگز:

چشم بسته به رئال می‌روم

جام جهانی مهاجم کلمبیا اعلام کرده اگر رئال مادرید او را بخواهد چشم بسته به این تیم می‌رود.

به گزارش نماینده، تیم ملی کلمبیا که در جام جهانی نمایش خوبی داشت و در یک چهارم نهایی مقابل برزیل حذف شد، یک ستاره را به فوتبال جهان معرفی کرد که جیمز رودریگز نام دارد.

این بازیکن پیشینه به تن کردن پیراهن پورتو پرتغال را در کارنامه دارد و اکنون هم در موناکو فرانسه توپ می‌زند. بسیاری او را به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی می‌شناسند و تیم‌های بسیاری نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند که یکی از آنها رئال مادرید اسپانیا است.

رودریگز در مورد جام جهانی گفت: درست است که من در جام جهانی نمایش خوبی داشتم اما از اینکه نتوانستم تیمم را به فینال برسانم ناراحت هستم. این رویایی بود که ممکن است زیاد ساده به دست نیاید. دوست داشتیم به مراحل بالاتر برویم. به همین خاطر بود وقتی از برزیل شکست خوردیم گریستم. ناراحت بودم که از تورنمنت بزرگی حذف شده‌ایم اما فوتبال همین است.

رودریگز در مورد احتمال حضور در رئال مادرید هم گفت: رئال را از زمانی که زین الدین زیدان، رونالدو برزیلی، روبرتو کارلوس و فرناندو هیرو در آن بازی می‌کردند دوست دارم. بازی کردن برای این تیم یکی از رویاهای من است. اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوشحال می‌شوم. اگر آنها مرا بخواهند چشم بسته پیشنهادشان را قبول می‌کنم. بازی کردن بین ستاره‌هایی که در این تیم هستند برای من اولویت است.

نظر شما