شناسهٔ خبر: 59890 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رودریگز:

می‌خواهم از آلمان انتقام بگیرم!

جام جهانی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به دنبال انتقام گرفتن از آلمان است.

به گزارش نماینده، مکسی رودریگز برای انتقام گرفتن از آلمان که در دو دوره رقابت‌های جام‌جهانی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌‌جهانی آرژانتین را حذف کرد، مصمم است.

دیدار یکشنبه شب فینال جام‌جهانی در ورزشگاه ماراکانا در ریودوژانیرو شاهد رویارویی آرژانتین و آلمان خواهد بود. آرژانتین و آلمان در دو دوره متوالی در جام‌جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ قهرمان شدند. این دو تیم در دو دوره متوالی در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان با نتیجه چهار بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و در سال ۲۰۱۰ نیز توانست با نتیجه چهار بر صفر این تیم را در آفریقای جنوبی شکست دهد.

رودریگز در این باره اظهار داشت: از آنجایی که آلمان در دو دوره پیشین جام‌جهانی باعث حذف آرژانتین شده، نمی‌توانم انکار کنم که برای انتقام در این مسابقه به میدان می‌روم.

این مهاجم ۳۳ ساله ادامه داد: اولین بار که مقابل آلمان حذف شدیم، بسیار دردناک بود زیرا در ضربات پنالتی حذف شدیم. در آفریقای جنوبی شرایط متفاوت بود زیرا شکست سختی خوردیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در فینال با هم روبه‌رو شده‌ایم که مهم‌ترین مسابقه‌ای است که در آن بازی می‌کنیم. مطمئنا می‌خواهم انتقام بگیرم.

نظر شما