شناسهٔ خبر: 59629 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ستارگان برزیل در آستانه سکته

جام جهانی تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ در حالی که همگان انتظار داشتند با شکست آلمان خود را به عنوان اولین فینالیست جام بیستم معرفی کند برابر ژرمن‌ها با هفت گل تحقیر شد تا بار دیگر خاطره تلخ جام جهانی ۱۹۵۰ تکرار شود.

به گزارش نماینده، شکست سنگین برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 نه تنها طرفداران این تیم محبوب را شوکه کرد بلکه بازیکنان این تیم را تا مرز سکته پیش برد.

ژولیو سزار، سنگربان اول سلسائو در پایان دیدار برابر آلمان گفت: خیلی سخت است که بخواهم در ارتباط با این شکست صحبت کنم. غیرقابل توضیح است! برزیل بدترین بازی خود را به نمایش گذاشت و این در حالی بود که آلمان بهترین بازی را برابر ما به نمایش گذاشت.

وی در ادامه افزود: تا پیش از بازی برابر آلمان همه چیز به خوبی پیش رفته بود و ما یکی از قوی‌ترین تیم‌ها بودیم اما این اتفاق خیلی غیرمنتظره بود. حالا وقت این است که به خانه بازگردیم و در کنار خانواده‌های‌مان آرامش داشته باشیم.

یکی دیگر از بازیکنانی که از شکست برزیل برابر آلمان به شدت ناراحت بود و حتی در پایان این دیدار اشک می‌ریخت داوید لوئیز بود.

او در حالی که اشک می‌ریخت به خبرنگاران گفت: از اینکه نتوانستیم هواداران برزیل را خوشحال کنیم، خیلی ناراحتم. نتوانستیم بر آلمان غلبه کنیم و فقط می‌توانم از مردم برزیل تقاضای بخشش داشته باشم.

لوئیز در ادامه خاطر نشان کرد: آلمان‌ها بهتر از ما بودند و ما در شش دقیقه چهار گل خوردیم. ما یک روز خیلی غمناک را سپری کردیم.

مدافع پاری‌سن‌ژرمن در حالی از مردم برزیل عذرخواهی کرده که به عنوان یکی از متهمان اصلی شکست سنگین برابر آلمان مورد انتقاد قرار گرفته است.

یکی از بدترین بازیکنان برزیل در جدال برابر آلمان فِرِدمهاجم این تیم بود که از سوی هواداران برزیلی حاضر در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلو هوریزونته به شدت هو شد.

فرد با ابراز ناراحتی از شکست برابر آلمان گفت: این شکست یک ناامیدی بزرگ برای ماست. بدون تردید شکست با چنین نتیجه‌ای بدترین شکست تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود. لحظه‌ای پر از غم و اندوه است. باید از مردمی که در بدترین شرایط حامی ما در جام جهانی بودند تشکر کنم.

دنی آلوس مدافع برزیل این فرصت را پیدا نکرد تا برابر آلمان به میدان رود اما دلش بابت شکست سنگین برابر حریف اروپایی شکسته است.

نیمکت‌نشین مایکون در دو بازی اخیر برزیل در خصوص شکست تیمش اظهار داشت: بدون تردید این بدترین کابوسی بود که می‌توانست در فوتبال رخ دهد. هرگز چنین اتفاقی در زندگی فوتبالی من رخ نداده بود. تیمی که به خوبی سازمان یافته بود ناگهان در عرض شش دقیقه چهار گل دریافت کرد! تا به این زمان که 31 سال عمر کرده‌ام هرگز ندیدم تیمی در عرض شش دقیقه این چنین عمل کند. این غیر قابل توضیح است.

 

 

منبع: تسنیم

نظر شما