شناسهٔ خبر: 59576 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طالب لو:

قسمت نشد به استقلال برگردم/ صحبت‌های خوبی با استیلی داشتم

جام جهانی دروازه‌بان پیشین آبی‌پوشان گفت: قسمت نشد که به استقلال بازگردم.

به گزارش نماینده، وحید طالب‌لو، در مورد عملکرد علیرضا حقیقی در جام جهانی اظهار داشت: ما به همه دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان اعتماد داشتیم و همه آنها نماینده‌های ما دروازه‌بانان بودند. هرکدام که درون دروازه تیم ایران می‌ایستادند مورد حمایت ما بوده و اکنون هم هستند.

وی در مورد اینکه بدشانسی‌هایی مانند مصدومیت او را از تیم ملی دور کرد، یادآور شد: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی کردم اما قسمت نبود، با این حال فرصت باقی مانده و چهار سال دیگر هم زمان هست.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره عملکرد دروازه بان‌ها در جام جهانی خاطرنشان کرد: این دوره دروازه‌بان‌های ناشناخته‌ای بودند که عملکرد بسیار خوبی داشتند و فکر می‌کنم بهترین بازیکن جام جهانی هم شاید از میان همین دروازه‌بان‌ها انتخاب شوند.

وی افزود: دروازه‌بان‌های تاثیرگذار زیادی در مسابقات داشتیم اما تیم‌های آنها مانند مکزیک و شیلی حذف شدند اما در نهایت معتقدم نویر شانس بیشتری از همه برای انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی دارد.

طالب‌لو درباره تیمی که شانس قهرمانی دارد گفت: هلند باید امسال قهرمان شود و دیگر نوبت این تیم است اما باید بازی امشب با آرژانتین را ببینیم.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه تصور می شد او به این تیم بازگردد، تصریح کرد: قسمت نشد به این تیم بازگردم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در مورد نتیجه مذاکراتش با راه آهن برای ادامه همکاری با این تیم تاکید کرد: صحبت‌های خوبی با استیلی داشتم و باید دید در نهایت قسمت چه می‌شود. لازم است خواسته‌های دو طرف محقق شود، من هم یکسری خواسته‌های فوتبالی دارم و همان نقل قول مصطلح این روزها را می‌گویم که به توافق نرسیدن بهتر از تفاهم بد است. در نهایت امیدوارم اتفاقی بیفتد که برای هر دو طرف خوب باشد.

 

منبع: تسنیم

نظر شما