شناسهٔ خبر: 59485 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

اهانت مجدد غربی ها به پیامبر در سایه اسلام هراسی داعش

داعش در انیمیشنی که با نهایت دروغگویی و نیت سوء تهیه شده است، به طور مستقیم به حضرت محمد(ص) توهین شده و ازدواج ایشان با عایشه زیر سؤال رفته است. بی شک تولید این انیمیشن موهن بخشی از پروژه اسلام هراسی می باشد.

به گزارش "نماینده"، انیمیشنی جدید حاوی توهین های بی سابقه به دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) با عنوان "عایشه و محمد" از سوی عده‌ای از فعالان ضداسلامی اروپا از جمله "لارس هگارد" کاریکاتوریست هتاک دانمارکی و طراح کاریکاتورهای توهین‌آمیز به حضرت محمد(ص) و "هنس ارلینگ جِنس" رئیس سازمان آزادی بیان اروپا تولید و پخش شده است.

انیمیشن مزبور با سناریویی سراسر دروغ و آکنده از سوءنیت های مغرضانه علیه پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)، به طور مستقیم ایشان را مورد توهین قرار داده و ازدواج حضرتشان با عایشه را زیر سؤال برده است!

کارگردان پاکستانی الأصل این انیمیشن موهن "عمران فراست" نام دارد؛ وی پناهنده اسپانیا شده است.
"فراست" ساخت انیمیشن «معصومیت جهاد اسلامی» را در کارنامه سیاه خود دارد و به منظور خوش رقصی برای دولت امریکا، آن را به بازماندگان حادثه 11 سپتامبر تقدیم کرده است.

کارگردان این انیمیشن توهین آمیز در سخنانی ابراز امیدواری کرده که مسلمانان بتوانند در برابر ساخت چنین انیمیشنی منطقی باشند و احساسات او را درک کنند!

خاطرنشان می سازیم که تولید و پخش این انیمیشن در حالی است که جنایات فجیع و دلخراش گروه های افراطی و تروریست به اسم "اسلامگرایی" و انتشار تصاویر آن در اقصی نقاط دنیا با شیطنت رسانه های استکباری، به تقویت پروژه "اسلام هراسی" انجامیده است.

گروه هایی چون «جبهه النصره» در سوریه، «داعش» در عراق، «بوکوحرام» در نیجریه، «الشباب» در سومالی و کنیا از این قبیل هستند. مجموعه های مشکوکی که با آدرس غلط دادن عامدانه، خروجی سنت رسول الله را خشونت و قساوت معرفی می کنند.

بی شک تولید این انیمیشن موهن نیز فاز دیگری از پروژه اسلام هراسی در عرصه نرم است و به خاطر حماقت تکفیری های عقل گریز، اسلام ستیزان هرگونه اعتراض مسلمانان را -که ناشی از جریحه دار شدن احساسات مذهبی شان است- نوعی خشونت و تندروی جلوه خواهند داد!

لازم به ذکر است که تا کنون از واکنش مسلمانان و گروه‌های اسلامی نسبت به ساخت و اکران این انیمیشن موهن خبری در دست نیست، اما لینک‌های مربوط به انیمیشن در برخی سایت‌ها حذف و اینگونه عنوان شده که این کلیپ‌ها در پی فشار گروه‌های اسلامی حذف شده است.

 

منبع:جام نیوز

برچسب‌ها:

نظر شما