شناسهٔ خبر: 59466 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

چرت‌آقای رئیس‌وپیشروی‌داعش+عکس

حتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا "جان بونر" در سخنرانی خود اوباما را متهم کرد که در حال چرت زدن است در حالیکه داعش در پیشروی در سوریه و عراق است.

به گزارش "نماینده"، روزنامه لس آنجلس تایمز (LA.Times) نوشت: «در حالی که بحران در عراق و خاورمیانه در حال افزایش است، در آمریکا نیز اختلافات بین جمهوری خواهان در زمینه سیاست های خارجی آمریکا بالا گرفته است.

جمهوری خواهان آمریکایی در مورد دخالت های آمریکا در عراق به اختلاف نظر افتاده اند و دوباره دوران بعد از ۱۱ سپتامبر و لشکرکشی های آمریکا به خاورمیانه و اختلاف نظرهای قدیمی در حال تکرار است.»
 

رئیس


این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: «اتفاقات اخیر در منطقه می تواند تاثیرات زیادی در روند نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ مانند چیزی که در سال ۲۰۰۸ برای دموکرات های رخ داد را ایفا کند.

این در حالی است که بسیاری از آمریکایی ها بر این باورند که عملکرد اوباما در سیاست خارجی کشورشان مناسب نبوده است.»


لس آنجلس تایمز در پایان نوشت: «جمهوری خواهان کمی در کنگره خواهان دخالت نظامی آمریکا در عراق و یا کشور دیگری هستند. حتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا "جان بونر" در سخنرانی خود گفت: در حالی که داعش در سوریه و عراق در حال پیشروی است، رئیس جمهور (اوباما) در حال چرت زدن است.»

 

منبع"جام نیوز

نظر شما