شناسهٔ خبر: 59385 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

عمد یا اتفاق؟ مصدومیت نیمار از نگاه بکن باوئر

بکن باوئر فرانس بکن باوئر، درگیری های زیاد در بازی برزیل – کلمبیا میان بازیکنان دو تیم را یک اتفاق عادی می داند.

به گزارش نماینده و به نقل از اس، بکن باوئر در مورد مصدومیت کمر نیمار اظهار داشت:"سخت است که بتوان گفت زونیگا به عمد او را زده است. درست است که با زانو به کمر او ضربه زد اما به نظر من این برخورد یک بی احتیاطی در جریان بازی بود. فیفا در این مورد دقیق تر بررسی خواهد کرد."

وی افزود:" نیمار با اختلاف ، تاثیرگذار ترین بازیکن برزیل بود. آنها مقابل آلمان مهمترین بازیکنان خود را نخواهند داشت. هم نیمار و هم کاپیتان تیاگو سیلوا که محروم است. حالا باید دید که برزیل از پس فشار شدیدی که وجود دارد می تواند بر بیاید یا خیر. بازیکنان جایگزین باید سخت تمرین و تلاش کنند تا جای غایبان را پر کنند."

بکن باوئر ادامه داد:" آمار نشان می دهند که در بازی میان برزیل و کلمبیا ۵۴ خطا انجام شده است و بسیاری از این رکورد با خشم صحبت می کنند اما من سعی می کنم که کمی متفاوت نگاه کنم. این یک بازی مرحله یک چهارم نهایی بود، نه یک جلسه برای نوشیدن قهوه. فوتبالی که در آن جنگ برای توپ نباشد ، فوتبال نیست. برزیل در مقابل کلمبیا بهترین بازی خود را در مسابقات داشت. در بازی های قبلی بیش از حد تکروی می کردند اما مقابل کلمبیا با ثبات تر و دقیق تر عمل کردند.

نظر شما