شناسهٔ خبر: 59042 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مهلت 48 ساعته ارتش اسراییل به حماس

رژیم صهیونیستی با وساطت اطلاعات مصر نامه‌ای به حماس تحویل داده و در آن هشدار داده اگر ظرف 48 ساعت آینده به پرتاب موشک‌های خود به سمت شهرک‌های اسرائیلی پایان ندهد، عملیات نظامی خود در نوار غزه را آغاز خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس پایگاه اسرائیلی «واللا» فاش کرد که پس از ادامه پرتاب موشک‌های مقاومت فلسطینی از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی، «اسرائیل» از طریق اطلاعات مصر نامه‌ای به حماس تحویل داده که در آن ۴۸ ساعت برای توقف پرتاب این موشک‌ها مهلت داده شده است. صهیونیست‌ها تهدید کرده‌اند که اگر به این درخواست عمل نشود، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز خواهد شد.


بر اساس گزارش واللا این نامه به «موسی ابومرزوق» یکی از رهبران حماس در نوار غزه تحویل داده شده است. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در خلال جشنی به مناسبت استقلال آمریکا در اقامتگاه «دان شاپیرو» سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «فقط دو راه پیش روی طرفین وجود دارد یا پرتاب موشکها علیه شهرهای ما پایان می‌یابد یا عملیات نظامی شدید خود را در نوار غزه آغاز خواهیم کرد. اگر پرتاب موشک‌‌ها پایان یابد اقدامات خود را متوقف خواهیم کرد و آرامش برقرار خواهد شد.»

جنگنده‌های ارتش رژیم‌صهیونیستی از سه هفته قبل و پس از گم شدن سه صهیونیست در الخلیل تقریبا هر شب نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده‌اند. صهیونیست‌ها از زمان پیدا شدن اجساد این سه نفر، این حملات را تشدید کرده‌اند.

نتانیاهو در ادامه پیرامون شهادت «محمدحسین ابوخضیر» به دست شهرک‌نشینان مدعی شد که رژیم صهیونیستی از عاملان این جنایت بی‌اطلاع است، اما تلاش خود را برای بازداشت آنها انجام می‌دهد. پس از ربوده شدن و شهادت «محمدحسین ابوخضیر» به دست چند شهرک‌نشین صهیونیست غزه و قدس اشغالی متشنج شده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما