شناسهٔ خبر: 58752 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پروین:

کی‌روش راه و چاه را یاد گرفته است

پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ‌درباره بیانیه اتحادیه فوتبال و مسائل پکن حرفی ندارم.

به گزارش نماینده، علی پروین، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و بلاتکلیفی کارلوس کی‌روش اظهار داشت: ما بازی‌های سختی مانند جام ملت‌ها را پیش رو داریم پس باید وقت را اگر می‌خواهیم مانند جام جهانی باشیم از دست ندهیم و از همین امروز باید به فکر ۶ ماه دیگر باشیم.

وی ادامه داد: من دوباره می‌گویم اگر پس از بازی با بوسنی خیلی‌ها ناراحت شدند که چرا ما بازی را باختیم دلیلش این بود که بعد بازی با آرژانتین انتظارات را بالا بردیم و در حد معقول حرکت نکردیم واقعیت فوتبال ما و آسیا همین است و نباید زیاده‌خواهی کنیم.

وی در مورد وضعیت کی‌روش و بیانیه اتحادیه فوتبال مبنی بر اینکه تیم ملی شبیه پکن بازی می‌کرد گفت:‌ من به همه شاگردانم در هر سالی که در خدمت آنها بودم افتخار می‌کنم. خاطرات پکن خیلی شیرین بود اما نمی‌خواهم در مورد بیانیه فوتبالی‌ها و پکن حرفی بزنم. این درست نیست هر بنده خدایی نظری می‌دهد برای جواب دادن به آن بخواهیم رو در روی کسی قرار بگیریم بالاخره هر فرد نظری دارد اما آخر کلام من درباره کی‌روش این است که نباید عقب‌گرد کنیم و حالا که سه‌سال فوتبال ایران او را نگه داشته و کی‌روش هم راه و چاه را یاد گرفته نباید این مربی را از دست بدهیم. چون اگر بخواهیم این کار را کنیم خدایی ناکرده دوباره باید برگشت به عقب داشته باشیم و این موضوع ۲ یا ۳ سال طول می‌کشد حالا دیگر همه چیز دست خود مسئولان است و ما هم حرفی نمی‌زنیم این فقط نظر من بود.

 

منبع: فارس

نظر شما