شناسهٔ خبر: 58603 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان

فراکسیون ۱۰ نفره همچنان در تعلیق

نکو یک نماینده پیگیر تشکیل فراکسیون موسوم به اعتدال از تعویق چندباره این کار خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از کیهان؛ ابراهیم نکو که سال گذشته گفته بود حتی اگر با ۱۰ نفر هم شده فراکسیون جدید را در مجلس راه‌اندازی می‌کند، در مصاحبه با «دانا» گفت: تشکیل فراکسیون اعتدال موقتا به صورت تعلیق درآمده است. یک هفته پیش تصمیم بر آن شد که مدتی فعالیت‌های فراکسیون به صورت تعلیق درآید تا بتوانیم این اتهام را که ما یک فراکسیون دولتی هستیم، از ذهن‌ها پاک کنیم.
وی ادامه داد: فراکسیون اعتدال به دولت اعتدال ارتباطی ندارد البته شاید خیلی اشتراکات داشته باشند؛ همچنین یکی از برنامه‌ها این بود که از دولت در زمینه‌های اعتدال نیز حمایت شود.
نکو خاطرنشان کرد: فراکسیون بزرگ رهروان و اصولگرایان تهدید کرده‌اند در صورتی که فراکسیون اعتدال تشکیل شود این دو با هم ائتلاف می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که این فراکسیون‌ها حامی واقعی دولت نیستند.
وی در پایان با بیان این که تشکیل فراکسیون قطعا انجام می‌شود گفت: این مسئله و مسائل دیگر باعث شد تا ما محتاطانه عمل کنیم و جلوی خطاهای احتمالی را بگیریم و فعلا به این شیوه اداره شود؛ اما برای نحوه تشکیل فراکسیون و انتخابات آینده مجلس، جلسه گذاشته و برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

نظر شما