شناسهٔ خبر: 58412 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

از اعتراض بازیکنان بری دریافت پاداش تا مداخله رییس جمهور!

جام جهانی اعتراض بازیکنان تیم ملی فوتبال نیجریه برای دریافت پاداش صعود این تیم به دور دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴، با مداخله رییس جمهوری این کشور به پایان رسید.

به گزارش نماینده و به نقل از خبرگزاری فرانسه، بازیکنان نیجریه بعد از صعود به دور حذفی جام جهانی، در ملاقات با مسوولان این تیم درخواست پرداخت فوری پاداش خود را مطرح و تهدید کردند در غیر این صورت در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

از این رو رییس جمهوری نیجریه در یک تماس تلفنی با برخی از بازیکنان ارشد تیم، به آنها قول داد که پاداش آنها هر چه زودتر پرداخت شود.

تیم ملی فوتبال نیجریه که در گروه F جام جهانی با ایران همگروه بود، با وجود شکست ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین در آخرین مسابقه خود در این گروه موفق شد به عنوان تیم دوم به دور دوم جام جهانی صعود کند و اکنون باید دوشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه برود.

این تیم بعد از غنا و کامرون، سومین تیم آفریقایی است که بازیکنانش به دلیل پرداخت نشدن پاداش هایشان اقدام به اعتراض کرده اند.

بازیکنان تیم غنا نیز بعد از مداخله رییس جمهوری این کشور، دست از اعتراض کشیدند به طوریکه دولت این کشور مجبور شد پاداش آنها را در قالب پول نقد از طریق هواپیما برایشان ارسال کند.

نظر شما