شناسهٔ خبر: 58337 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گل محمدی:

بهتر از کی‌روش نصیب فوتبال ایران نمی‌شود

جام جهانی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که اگر کارلوس کی‌روش از ایران برود مربی بعدی نباید از او کوچکتر باشد.

به گزارش نماینده، یحیی گل‌محمدی  در خصوص وضعیت فعلی ذوب‌آهن عنوان کرد: نیاز به کار زیادی داریم که با یک تیم خوب لیگ را شروع کنیم. در یکی، دو پست هم نیاز به جذب بازیکن داریم و در روزهای آینده باید این کار را انجام دهیم. تغییرات زیادی در تیم ما رخ داده و نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم. هنوز کارهای تاکتیکی را شروع نکرده‌ایم و بیشتر کارهای بدنی را انجام می‌دهیم. ۲ هفته دیگر هم عازم ترکیه می‌شویم تا چند بازی دوستانه هم در آنجا برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تغییرات زیادی که ایجاد کردید نگران نیستید که در بازی‌های ابتدایی لیگ‌برتر امتیاز از دست دهید گفت: طبیعی است که شرایط از این دیدگاه تا حدودی نگران کننده باشد ولی مجبور بودیم این تغییرات را انجام دهیم. میانگین سنی ذوب‌آهن بالا بود و باید تیم را جوان‌تر می‌کردیم تا میانگین دوندگی بازیکنان بالا برود. به هر حال هر تغییراتی هزینه دارد.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا می‌توان تیم شما را جزو مدعیان کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان آسیا قرار داد تاکید کرد: از الان نمی‌شود در مورد این موضوع صحبت کرد و نیاز به گذر زمان داریم. ذوب‌آهن دو فصل خیلی بد را پشت سر گذاشت و این تیم نیاز دارد اعتماد به نفس و شخصیت گذشته را به دست بیاورد.

مدافع پیشین تیم ملی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص اینکه آیا موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی ایران است یا خیر به تسنیم گفت: در این خصوص یک بحث مطرح است و باید ببینیم آیا خودش تمایل دارد بماند یا خیر. با این حال من معتقدم بهتر از کی‌روش نصیب‌مان نمی‌شود و امیدوارم فدراسیون فوتبال تحت هر شرایطی او را حفظ کند. او روی فوتبال ما شناخت کافی دارد و مطمئنا اگر بماند تیم‌ملی‌ را برای آینده جوان‌تر خواهد کرد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که قبول دارید فضای جامعه طوری است که خیلی‌ها قبول نمی‌‌کنند مربی ایرانی جانشین کی‌روش شود گفت: جواب دادن به این سوال خیلی سخت است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اگر کی‌روش برود مربی بعدی نباید از لحاظ فنی و اسم و رسم و سابقه، از او کوچکتر باشد. این یک نکته مهم است که باید در نظر گرفته شود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما